zoomit

کمیسیون ITC آمریکا ادعای نقض پتنت‌های شرکت MRI به دست سامسونگ را بررسی می‌کند

کمیسیون ITC آمریکا ادعای نقض پتنت‌های شرکت MRI به دست سامسونگ را بررسی می‌کند

سم‌موبایل، از رسانه‌های نزدیک‌به سامسونگ، می‌گوید پس از شکایت شرکت MRI و طرح ادعای نقض پتنت، کمیسیون تجارت بین‌الملل ایالات متحده‌ی آمریکا (ITC) تحقیقات خود را روی غول کره‌ای صنعت فناوری شروع کرده است. MRI که در زمینه‌ی تولید بیلبورد تبلیغاتی در فضاهای باز و نیمه‌باز فعالیت می‌کند، می‌گوید Samsung SDS (از شرکت‌های تابعه‌ی سامسونگ الکترونیکس) پنج پتنت را نقض کرده است.

MRI به‌طور مشخص‌تر می‌گوید پتنت‌های نقض‌شده توسط سامسونگ، به سیستم‌های خنک‌کننده‌ای که برای نمایشگرهای کیوسک در فضای باز طراحی می‌شوند ارتباط دارد.

سامسونگ همچون MRI بیلبورد تبلیغاتی در فضای باز می‌سازد و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه است. غول کره‌ای در بازار آمریکا نیز حضور پررنگی دارد. سامسونگ در سال ۲۰۲۰ بزرگ‌ترین اسکوربرد LED حوزه‌ی ورزش را در ورزشگاه سوفی کالیفرنیا نصب کرده بود.

آغاز تحقیقات کمیسیون تجارت بین‌الملل آمریکا لزوماً به این معنی نیست که سامسونگ به دردسر افتاده است. تحقیقات این چنینی معمولاً ماه‌ها به طول می‌انجامد. شرکت MRI به‌دنبال این است که ازطریق مراجع قانونی، بیلبوردهایی را که سامسونگ ازطریق نقض پتنت تولید کرده است جمع‌آوری کند. سامسونگ فعلاً به این موضوع واکنش نشان نداده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا