zoomit

پیام هشدار درباره اپلیکیشن همراه‌کارت به نسخه‌های قدیمی مربوط می‌شود

پیام هشدار درباره اپلیکیشن همراه‌کارت به نسخه‌های قدیمی مربوط می‌شود

در پی انتشار توییتی مبنی‌بر دریافت پیام هشدار از گوگل‌پلی درخصوص اپلیکیشن پرداخت همراه‌کارت، روابط‌عمومی این شرکت توضیحاتی ارائه داده است. طبق اعلام روابط‌عمومی همراه‌کارت، این موضوع به نسخه‌‌‌های قدیمی همراه‌کارت (تقریباً تا ۶ ماه گذشته) روی سیستم‌عامل اندروید مربوط می‌شود و به نسخه فعلی این اپلیکیشن ارتباطی ندارد.

همچنین، روابط‌عمومی همراه‌کارت اعلام کرده است که این مشکل با پیگیری از گوگل و بررسی‌های لازم، چند ماه است که برطرف شده و در‌حال‌حاضر چنین مسئله‌ای وجود ندارد. همراه‌کارت از کاربران درخواست کرده است با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود، جدیدترین نسخه اندروید اپلیکیشن پرداخت همراه‌کارت را از گوگل‌پلی یا استورهای ایرانی کافه‌بازار و مایکت دریافت کنند.

همراه‌کارت تأکید کرده است که این اپلیکیشن هیچ‌گونه اطلاعاتی مازاد بر الزامات انجام تراکنش‌های پرداخت با تجربه کاربری مشخص و بدون مجوز کاربر اخذ نکرده و در‌این‌باره توضیح داده است که اپلیکیشن یادشده دسترسی به دوربین و فهرست مخاطبان را با اجازه کاربران به‌دلایل ذخیره کارت‌های بانکی و سهولت در پرداخت قبوض و خلق تجربه متفاوت‌تر در کارت‌به‌کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی دریافت می‌کند.

کاربران برای مشاهده و بررسی فهرست دسترسی‌هایی که همراه‌کارت از کاربران (با اجازه آن‌ها) دریافت می‌کند، می‌توانند با مراجعه به منو تنظیمات (Settings) دستگاه اندرویدی خود و ورود به گزینه برنامه‌ها (Apps) و پیداکردن اپلیکیشن همراه‌کارت، ازطریق بخش دسترسی‌ها (Permissions) فهرست موارد دریافتی این اپلیکیشن را که برای انجام تجربه کاربری پرداخت موبایلی نیاز است، مشاهده کنند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا