zoomit

پوکو F4 GT با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی شد

پوکو F4 GT با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی شد

نسل جدید سری F Poco با معرفی مدل Poco F4 GT در راه است. این گوشی در حالی‌ با تراشه‌ی پرچم‌دار اسنپدراگون ۸ نسل یک بازمی‌گردد که سرعت شارژ را افزایش می‌دهد.

پنل پشتی گوشی هوشمند پوکو F4 GT در سه رنگ مشکی، زرد و نقره ای

این تراشه‌ی قدرتمند با فناوری LiquidCool 3.0 کنترل می‌شود که از دو محفظه‌ی بخار برای خنک‌سازی ساخته شده است. اگر به‌یاد بیاورید، Poco F3 از نسخه‌ی ۱.۰ این فناوری استفاده می‌کرد. همچنین، محفظه‌ها ۱۷۰ درصد بزرگ‌تر از اتاقک‌های داخل F3 GT هستند.

مشخصات تراشه پنل پشتی گوشی هوشمند پوکو F4 GT و خنک‌کننده آن

این دستگاه می‌خواهد قدرت خود را به‌رخ رقیبان بکشد؛ ازاین‌رو، از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 (حدود ۵۰ درصد سریع‌تر از نسل قبلی) استفاده می‌کند و محتوا را ازطریق صفحه‌نمایش تخت ۶٫۶۷ اینچی AMOLED به‌نمایش می‌گذارد. نمایشگر این دستگاه پنل ۱۰ بیتی (یک‌میلیارد رنگ) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا دارد. کیفیت صفحه‌نمایش را DisplayMate تأیید کرده و به آن نمره A+ داده است.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد پوکو F4 GT

بازه رنگ نمایشگر پوکو F4 GT

این نمایشگر از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز بهره می‌برد که از ۳۶۰ هرتز در F3 بیشتر است و با F3 GT مطابقت می‌کند. مانند مدل قبلی GT، این دستگاه نیز علاقه‌ی زیادی به درخشیدن در حوزه‌ی گیمینگ دارد؛ بنابراین، دکمه‌های مخصوص بازی را در خود جای داده است. دکمه‌های مذکور در بیش از ۱۰۰ بازی محبوب آزمایش شده‌اند؛ البته می‌توان از آ‌ن‌ها به‌عنوان میان‌بر کارهای عادی مانند اجرای دوربین استفاده کرد.

Poco F4 GT سریع‌ترین شارژر پوکو با سیستم هایپرشارژ ۱۲۰ واتی است. باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی هوشمند را می‌توان در ۱۷ دقیقه کاملاً شارژ کرد؛ درنتیجه، دیگر نیازی نیست نگران شارژ‌کردن دستگاه خود باشید. حالت دیگری نیز وجود دارد که امکان شارژ را حین بازی فراهم می‌کند. در‌واقع، در این فرایند که برای شارژ کامل دستگاه از ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها به ۲۷ دقیقه زمان نیاز دارد، گوشی هوشمند کمتر گرم می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جذاب طراحی گوشی هوشمند جدید پوکو به کابل شارژ آن مربوط می‌شود. این دستگاه کابل USB-C زاویه‌داری دارد که هنگام نگه‌داشتن آن به‌صورت افقی، استفاده از دستگاه را راحت‌تر می‌کند.

شارژ سریع ۱۲۰ واتی پوکو F4 GT

شارژ سریع ۱۲۰ واتی پوکو F4 GT

گوشی POCO F4 GT به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (سنسور IMX686 سونی) و دوربین واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی (سنسور IMX596 سونی) مجهز است. همچنین، در پنل پشتی آن از بک‌لایت RGB استفاده شده است که می‌تواند اعلان‌ها، شارژ باتری و… را نشان دهد.

مشخصات دوربین های پوکو F4 GT

برند پوکو در‌حال‌حاضر خدمات پس از فروش ممتازی دارد که به کاربران F4 GT یک تعمیر رایگان صفحه‌نمایش در شش ماه اول خرید را ارائه می‌دهد.

مشخصات دوربین دوگانه پوکو F4 GT

نورهای RGB پوکو F4 GT

Poco F4 GT از پنجشنبه ۲۸ آوریل (هشتم اردبیهشت) ازطریق فروشگاه‌های آنلاین پیشرو در مناطق مختلف و در در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و زرد دردسترس خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندرهای اولین ساعت هوشمند و هدفون‌بی‌سیم Buds Pro پوکو جزئیات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد

دو نسخه‌ از POCO F4 GT برای انتخاب وجود دارد: یکی نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و دیگری نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی. برای خرید هر‌یک از این نسخه‌ها باید به‌ترتیب ۶۰۰ و ۷۰۰ یورو هزینه کرد. ناگفته نماند در هر دو مدل از رم سریع LPDDR5 و UFS 3.1 استفاده شده است.

اطلاعات فروش پوکو F4 GT

مشخصات گوشی هوشمند پوکو F4 GT

فروشگاه‌های فروشنده گوشی هوشمند پوکو F4 GT

توجه کنید که در هفته‌ی اول فروش، قیمت اولیه به‌ترتیب ۵۰۰ و ۶۰۰ یورو خواهد بود. همچنین، این گوشی‌ هوشمند با دو ماه اشتراک YouTube Premium ارائه می‌شوند. در‌ادامه، فهرست مشخصات این محصول را مشاهده می‌کنید:

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا