zoomit

پوکو تاریخ رسمی رونمایی از گوشی‌های M5 و M5s را اعلام کرد

پوکو تاریخ رسمی رونمایی از گوشی‌های M5 و M5s را اعلام کرد

پوکو درحال‌ کار روی چند گوشی میان‌رده‌ی جدید است تا آن‌ها را به سبد محصولات درحال گسترش خود اضافه کند. این برند امروز اعلام کرد که در تاریخ پنجم سپتامبر (۱۴ شهریور ۱۴۰۱) طی رویدادی آنلاین در ساعت ۲۰:۰۰ به وقت پکن، از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد.

گوشی‌های جدید پوکو با نام پوکو M5 و M5s روانه‌ی بازار خواهند شد. درواقع نام این دو دستگاه در دعوت‌نامه‌ی رویداد معرفی آن‌ها درج شده است. پیش از این اطلاعاتی درمورد یکی از گوشی‌های آینده پوکو با تراشه‌ی Helio G99 منتشر شده بود که احتمالاً به مدل M5 مربوط می‌شود.

دعوت نامه معرفی پوکو M5 و M5s

مقاله‌ی مرتبط:

  • نسخه بین‌المللی پوکو M4 5G با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و مشخصات مشابه مدل اصلی معرفی شد
  • گوشی هوشمند پوکو M5 با اندروید ۱۲ و وای‌فای دوبانده احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

به گزارش GSMArena، پوکو M5 از صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات و حسگر اثر انگشت روی لبه‌ی کناری بهره خواهد برد. این دستگاه در سه پیکربندی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به‌فروش برسد. طبق شایعات این گوشی با قیمت ۱۵۰۰۰ روپیه هند (حدود ۱۸۹ دلار) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

ازطرف دیگر، انتظار می‌رود پوکو M5s در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید عرضه شود و علاوه‌براین مثل برادر خود در سه پیکربندی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ تا ۶ گیگابایت به‌فروش خواهد رسید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا