zoomit

پخش مستقیم رقابت‌های ورزشی ایران و جهان برای کاربران لنز

پخش مستقیم رقابت‌های ورزشی ایران و جهان برای کاربران لنز

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، لیگ برتر فوتبال ایران، لیگ‌های فوتبال معتبر اروپایی، لیگ ملت‌های والیبال و… از جمله برنامه‌های ورزشی هستند که به صورت زنده از لنز پخش می‌شوند. همچنین، خلاصه بازی‌ها و نتایج زنده مسابقات فوتبال ایران و جهان نیز ازطریق تلویزیون اینترنتی لنز دردسترس علاقه‌مندان است. همچنین کاربران لنز می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های جدید، انیمیشن‌های دوبله‌شده و بسیاری برنامه‌های متنوع دیگر را بدون نیاز به خرید اشتراک و با تعرفه‌ی نیم‌بهای اینترنت در لنز مشاهده کنند.

روابط عمومی ایرانسل همچنین به جشنواره‌ی ویژه‌ی تابستان ۱۴۰۱ این تلویزیون اینترنتی اشاره کرده که در آن ماهانه ۱۴۰۱ نفر از کاربران لنز که بیشترین زمان تماشای برنامه را در این اپلیکیشن داشته باشند، بسته‌ی اینترنت دو گیگابایتی اهدا می‌شود. همچنین، کاربری که بالاترین ساعت تماشا را در هر ماه در لنز به خود اختصاص دهد، برنده‌ی یک دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A32 خواهد شد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و به مجموعه‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زنده‌ی تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا