zoomit

پتنت Pixel Notepad منتشر شد؛ گوشی تاشو گوگل به گلکسی زد فولد سامسونگ شباهت دارد

پتنت Pixel Notepad منتشر شد؛ گوشی تاشو گوگل به گلکسی زد فولد سامسونگ شباهت دارد

مدتی است که گوگل روی گوشی تاشویی به نام Pixel Notepad کار می‌کند. در ابتدا، انتظار می‌رفت که قبل از پایان سال جاری محصول مذکور معرفی شود؛ اما به‌نظر نمی‌رسد که این‌طور باشد؛ زیرا شرکت سازنده هنوز چیزی درباره‌ی آن ذکر نکرده است.

این احتمال وجود دارد که بتوانیم هنگام معرفی سری پیکسل ۷ در اواخر پاییز، نگاهی اجمالی به پیکسل نوت‌پد بیندازیم. در‌حالی‌که منتظر دستیابی به اخبار بیشتر درباره‌ی گوشی تاشو مذکور هستیم، پتنت آن در فضای مجازی منتشر شده است.

به‌گزارش ۹۱mobiles، این پتنت در ژوئن ۲۰۲۱ در WIPO ثبت و اوایل امروز منتشر شد. با دقت به طراحی‌های پتنت می‌توان متوجه شد که طراحی پیکسل تاشو شبیه سامسونگ گلکسی زد فولد خواهد بود. محصول آینده‌ی گوگل مانند نو‌ت‌بوکی از وسط تا می‌شود؛ اما حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش آن نسبتاً ضخیم به‌نظر می‌رسند.

با نگاه به پتنت می‌توان متوجه شد که دوربین سلفی گوشی تاشو گوگل برخلاف گلکسی زد فولد ۴ که درون صفحه است، در قاب بالایی قرار دارد. می‌توان حدس زد که آرایه‌ی دوربین اصلی دستگاه شبیه به سری پیکسل ۶ باشد. این اولین‌باری نیست که درباره‌ی تلفن تاشو پیکسل می‌شنویم؛ زیرا در گذشته چندین رندر از آن به بیرون درز کرده بود.

مشخصات گوگل پیکسل تاشو

مقاله‌ی مرتبط:

  • ظاهراً گوگل باری دیگر عرضه‌ گوشی تاشدنی Pixel Notepad را به‌ تعویق می‌اندازد

شایعه شده است که Google Pixel Notepad با صفحه‌نمایش بیرونی ۵٫۸ اینچی معرفی خواهد شد که عریض‌تر و کوتاه‌تر از Galaxy Z Fold 4 است. همچنین، این دستگاه نسبت تصویر پهن‌تری از گوشی تاشو سامسونگ خواهد داشت.

از دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توان به تراشه‌ی Tensor، دوربین اصلی ۱۲٫۲ مگاپیکسلی سونی IMX363، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی IMX355 برای ثبت سلفی اشاره کرد. گفتنی است به‌زودی جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند تاشوی گوگل به‌دستمان خواهد رسید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا