zoomit

پاور بانک یونیوو UN10W نیروگاه بی‌سیم همراه

در شرایطی که بسیاری از گوشی‌های هوشمند جدید و مدرن به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز شده‌اند، در اختیار داشتن یک پاور بانک با قابلیت پشتیبانی از این فناوری می‌تواند شما را در شرایط دشوار همراهی کند. افزایش ظرفیت باتری تجهیزات همراه از جمله گوشی هوشمند نیز دوران تولید انواع Power Bank با ظرفیت کمتر از ۱۰ هزار میلی‌آمپر را به اتمام رسانده و بهتر است که این مقدار را به عنوان حداقل ظرفیت در نظر بگیرید.

از سوی دیگر با افزایش ظرفیت باتری دستگاه‌ها، شرکت‌های تولیدکننده به‌منظور کاهش فرایند شارژ باید از آداپتور‌هایی با قابلیت ارائه توان بالاتر استفاده کنند که این مورد سبب سخت شدن شرایط تولید انواع پاور بانک شده است. محدودیت‌های موجود برای بهره‌گیری از سلول‌های باتری با قابلیت فعالیت در توان بالا و شارژ کردن سریع‌تر تجهیزات قابل حمل به‌عنوان مهم‌ترین چالش برای تولید‌کنندگان تجهیزات جانبی شناخته می‌شود و برندهای کمی قادر به تولید شارژر همراه با قابلیت شارژ بی‌سیم هستند. فاکتور بسیار مهم برای تولید یک محصول بر اساس نیاز روز، بهره‌گیری از قطعات مدرن و با کیفیت است که در برنامه بسیاری از برندها حضور ندارد.

شرکت بهین تکنولوژی که سابقه فعالیت طولانی‌مدت در تولید و عرضه محصولات سخت‌افزاری به بازار داخلی را دارد، در سال‌های اخیر به تولید لوازم جانبی نیز پرداخته و پاور بانک یونیوو UN10W به‌عنوان یکی از محصولات خوش‌قیمت و کارآمد این برند ایرانی شناخته می‌شود. این محصول با بهره‌گیری از یک بدنه بسیار باریک در ابعاد کلی ۱۶×۶۷×۱۳۵ میلی متر و وزن ۲۴۸ گرم به‌عنوان یک گزینه ایده‌آل برای استفاده روزمره به شمار می‌رود. بدنه پلاستیکی با کیفیت ساخت بالا و رنگ بندی متنوع می‌تواند افراد مختلف با سلایق متنوع را مجذوب خود کرده و حتی قابلیت هماهنگ‌سازی آن با رنگ تجهیزات قابل حمل از جمله گوشی هوشمند را فراهم سازد. سلول‌های باتری به‌کاررفته UN10W دارای سطح کیفی A+ بوده و حداکثر توان ۳۷ وات را ارائه می‌دهند. بهره‌مندی از سلول‌های با کیفیت سبب کاهش میزان اتلاف انرژی و انتقال بیشترین میزان توان می‌شود که به‌طور حتم مهم ترین خواسته کاربران به شمار می‌رود.

یکی از مهم‌ترین دلایل طراحی پاور بانک یونیوو UN10W با ضخامت ۱۶ میلی متری، بهره‌مندی از سلول‌های باتری لیتیوم پلیمری بوده که شرایط را برای ساخت این محصول فراهم ساخته است. درگاه‌های ورودی به‌منظور شارژ کردن سلول‌های باتری شامل یک عدد Micro USB با ولتاژ ۵ ولت و شدت جریان ۲ آمپر، یک عدد Type-C با ولتاژ و آمپراژ مشابه و در نهایت یک عدد Type-C با شدت جریان ۲ آمپر و ولتاژ ۹ ولت می‌شود که مجموعه کاملی را به وجود آورده است. درگاه‌های خروجی نیز شامل دو عدد USB (۵ ولت-۲٫۱ آمپر / ۹ ولت-۲ آمپر) و در نهایت پورت Type-C با ولتاژ ۱۲ ولت و شدت جریان ۱٫۵ آمپر می‌شود. به این ترتیب تنوع بسیار خوبی برای شارژ کردن سلول‌های باتری و انتقال توان به تجهیزات قابل حمل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، پاور بانک وایرلس یونیوو دارای فناوری شارژ بی‌سیم PD بوده و این مجموعه قادر به انتقال ولتاژ ۵ ولت و شدت جریان ۱ آمپر است.

در گوشه سمت چپ بدنه یک کلید برای روشن کردن پاور بانک در شرایطی که دستگاه خروجی قادر به فعال کردن خودکار پاور بانک نیست، مشاهده می‌شود و در سمت راست بدنه نیز دیود های نوری خطی به‌منظور نمایش میزان شارژ موجود در سلول‌های باتری قرار گرفته است. نشانگر های موجود در میانه بدنه نشان می‌دهد که گوشی هوشمند خود را باید در این منطقه قرار دهید تا عملیات انتقال توان بی‌سیم به صورت خودکار آغاز شود. بسیاری از محصولات موجود در بازار برای نشان دادن توانایی خود، روی قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه مانور می‌دهند، اما پاور بانک یونیوو UN10W در کمال تعجب قادر به شارژ کردن ۳ دستگاه به‌صورت هم‌زمان است. تمام درگاه‌های ورودی و خروجی دستگاه در قسمت پایین بدنه قرار گرفته‌اند و به دلیل فاصله مناسب میان آن‌ها، امکان بهره‌گیری از همه پورت ها وجود دارد.

در حال حاضر دو رنگ بندی سفید و آبی نفتی از این محصول توسط شرکت بهین تکنولوژی و تحت برند یونیوو به تولید می‌رسد که قابلیت ست کردن پاور بانک با تجهیزات قابل حمل از جمله گوشی هوشمند را به وجود می‌آورد. پاور بانک یونیوو UN10W با گارانتی شرکت بهین تکنولوژی و قیمت بسیار مناسب در دسترس کاربران قرار دارد و امکان خریداری مستقیم آن از وب سایت این شرکت نیز فراهم شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا