zoomit

ویژگی استیکر‌ قابل لینک‌گذاری اینستاگرام برای همه کاربران در دسترس قرار می‌گیرد

مدتی پیش در ماه آگوست، اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت Swipe Up که از آن برای اشتراک‌گذاری لینک‌ها استفاده می‌شد، با یک گزینه دیگر جابه‌جا می‌شود. این شرکت تصمیم گرفته که به جای قابلیت مذکور، از استیکر قابل لینک‌گذاری استفاده کند که از لحاظ بصری نیز جذاب‌تر است. البته ابتدا این ویژگی جدید در دسترس عده‌ محدودی بود، اما اکنون این تغییر کامل شده است و اینستاگرام توانایی اشتراک‌گذاری استیکرهای لینک را برای همه افراد در این پلتفرم ارائه می‌کند.

به گزارش ۹to5mac، اینستاگرام در آزمایش‌ قابلیت جدید خود، ویژگی استیکر‌های قابل لینک‌گذاری را به کاربران که حساب‌ آن‌ها تأیید شده یا حداقل ۱۰ هزار فالوور دارند محدود کرده بود. بااین‌حال، استیکر مذکور اکنون در دسترس همه کاربران، بدون توجه به وضعیت تأیید حساب یا تعداد دنبال کنندگان آن‌ها، قرار دارد. این حرکت جالبی از سوی اینستاگرام است، زیرا Swipe Up تنها به حساب‌هایی که بالای ۱۰ هزار نفر فالوور داشتند، محدود شده بود و این قابلیت هیچ‌وقت به حساب‌های کوچک‌تر نرسید.

اکنون هر کسی می‌تواند به استوری اینستاگرام خود لینک اضافه کند. این شبکه اجتماعی در توضیحات خود به مزایا و توانایی‌های این قابلیت برای افزایش تعامل کاربران با مخاطبانشان اشاره کرد.

به گفته این شبکه اجتماعی، استیکر‌های قابل لینک‌گذاری برای هر کاربری، از کسب‌و‌کارهایی که استوری خود را به محصولاتشان لینک می‌دهند گرفته تا فعالانی که قصد دارند مخاطبشان را به منابع خارجی پیوند بدهند، مفید است. اینستاگرام می‌گوید اکنون هر کسی می‌تواند از اشتراک‌گذاری لینک برای تعامل با فالوورهای خود بهره‌مند شود و دیگر محدودیت‌های گذشته برداشته شده است. همچنین این شرکت هشدار داده است حساب‌هایی که مکرراً اطلاعات نادرست یا خلاف سیاست‌های اینستاگرام را به اشتراک می‌گذارند، دسترسی خود به قابلیت جدید این شبکه اجتماعی را از دست خواهند داد.

می‌توانید برای دستیبابی به قابلیت جدید اینستاگرام، وارد بخش استوری‌ها شده، روی ابزار استیکر کلیک کرده و از نوار بالا دنبال استیکر Link بگردید. سپس، می‌توانید در این بخش آدرس اینترنتی مورد نظر خود را وارد کنید. در نهایت استیکر دارای لینک، در استوری شما ظاهر شده و کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی آن وارد وب‌سایت مورد نظر شما شوند.

نظر شما درباره ایده جدید اینستاگرام چیست؟ آیا قصد دارید از آن برای استوری‌های خود استفاده کنید؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا