zoomit

ویوو S15e با نمایشگر AMOLED، تراشه Exynos 1080 و قیمت ۳۰۰ دلار رونمایی شد

ویوو S15e با نمایشگر AMOLED، تراشه Exynos 1080 و قیمت ۳۰۰ دلار رونمایی شد

ویوو ساعاتی پیش گوشی میان‌رده‌ی جدیدی به نام اس ۱۵ ای (Vivo S15e) رونمایی کرد که سخت‌افزار مناسبی دارد و از طراحی ظاهری استانداردی استفاده می‌کند. به‌نوشته‌ی GSMArena، گوشی میان‌رده‌ی ویوو از پردازنده‌ی Exynos 1080 برپایه‌ی لیتوگرافی پنج‌نانومتری ساخت سامسونگ استفاده می‌کند.

ویوو S15e برای نمایش محتوای بصری به پنل ۶٫۴۴ اینچی AMOLED با وضوح فول HD پلاس (۲٬۴۰۴ در ۱٬۰۸۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز متکی است. ویوو گوشی میان‌رده‌ی جدیدش را با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌کند.

مدل آبی و سفید ویوو S15e از نمای پشت

جزیره‌ی دوربین در پنل پشتی ویوو S15e میزبان سه حسگر است: حسگر اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد و در پشت لنزی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است و حسگر دوم وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد و در پشت لنز فوق‌عریض f/2.2 قرار گرفته است و حسگر دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی است و برای ثبت تصاویر ماکرو استفاده می‌شود. پنل جلویی ویوو S15e نیز میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است.

ویوو S15e از باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۶ وات استفاده می‌کند. این فناوری درصد شارژ باتری را در عرض ۱۸ دقیقه از صفر به ۵۰ می‌رساند.

مدل سفید رز گلد ویوو S15e

گوشی ویوو S15e با رابط کاربری OriginOS برپایه‌ی اندروید ۱۱ عرضه می‌شود و از اندروید ۱۲ خبری نیست. کانفیگ پایه‌ی گوشی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱٬۹۹۹ یوان (۳۰۵ دلار)‌ قیمت دارد. دو کانفیگ دیگر مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی هستند؛ ولی یکی از آن‌ها ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و قیمتش ۲٬۲۹۹ یوان (۳۵۰ دلار) است و دیگری ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و با قیمت ۲٬۴۹۹ یوان (۳۸۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

ویوو S15e در حال شارژ

عرضه‌ی گوشی جدید ویوو از پنج روز دیگر آغاز می‌شود و امکان تهیه‌ی آن در رنگ‌های مشکی و آبی و سفید (مایل به رز گلد) وجود دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا