zoomit

ویدیو فاش‌شده از Find N2 Flip معرفی قریب‌الوقوع این گوشی تاشو را تأیید می‌کند

ویدیو فاش‌شده از Find N2 Flip معرفی قریب‌الوقوع این گوشی تاشو را تأیید می‌کند

طبق گزارش‌های اخیر، اوپو در رویداد INNO Day ۲۰۲۲ که احتمالاً تا اواسط ماه جاری در چین برگزار خواهد شد از گوشی‌های تاشو بعدی خود یعنی Find N2 و N2 Flip رونمایی خواهد کرد. مدل Find N2 Flip اولین گوشی این برند چینی خواهد بود که با فرم‌فکتوری شبیه به گلکسی زدفلیپ عرضه خواهد شد. اکنون ویدیویی از این دستگاه در ویبو به‌اشتراک گذاشته است که طراحی بخش پشتی و جلویی آن را به‌ما نشان می‌دهد

ویدیو فاش‌شده از Find N2 Flip اوپو نشان می‌دهد این دستگاه به صفحه‌نمایش تاشو با بریدگی پانچ‌هول مجهز خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهند این دستگاه به نمیشگر ۶٫۸ اینچی تاشو AMOLED E6 مجهز شده است که وضوح آن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. ظاهراً سمت‌راست گوشی میزبان دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور یک‌پارچه‌شده حسگر اثرانگشت خواهد بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات کامل گوشی تاشو اوپو Find N2 فاش شد
  • گوشی تاشدنی اوپو فایند N2 احتمالاً سبک‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود

به‌نوشته‌ی Gizmochina، در بخش پشتی Find N2 Flip اوپو یک پنل OLED ثانویه‌ی نسبتاً بزرگ وجود دارد که گفته می‌شود ۳٫۲۶ اینچی است. این محصول همچنین به دوربین پشتی دوگانه مجهز خواهد شد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با حسگر IMX355 سونی است.

در ویدیو فاش‌شده از گوشی تاشو Find N2 Flip، یک قاب محافظ ضخیم روی آن قرار دارد و به‌همین دلیل نمی‌توان طراحی لولای دستگاه را مشاهده کرد. ظاهراً در بخش پایینی این گوشی تاشو نیز شاهد درگاه USB C و یک بلندگو خواهیم بود.

ازدیگر ویژگی‌های احتمالی Find N2 Flip می‌توان به تراشه‌ی Dimensity 9000، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ وات اشاره کرد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و پوسته‌ی سفارشی ColorOS 1 3 عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های مشکی، سفید یا بنفش را سفارش دهند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا