zoomit

ویدئو کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۴ شباهت زیاد قطعات داخلی آن را با نسل قبل نشان می‌دهد

ویدئو کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۴ شباهت زیاد قطعات داخلی آن را با نسل قبل نشان می‌دهد

سامسونگ اخیراً از گلکسی زد فلیپ ۴ رونمایی کرده است و اگرچه این محصول هنوز در بسیاری از خرده‌فروشی‌ها عرضه نشده، اما ویدئویی از کالبدشکافی آن دردسترس قرار گرفته است.

این گوشی نسبت به مدل قبلی خود کمی تغییر کرده، اما در بیشتر موارد، مشابه زد فلیپ ۳ است. اگر کنجکاو هستید تا داخلی این دستگاه تاشو را مشاهده کنید، ویدئو جدید کالبدشکافی آن احتمالاً برای شما جذاب خواهد بود.

کانال یوتیوب PBKreviews ویدئوی جدیدی منتشر کرده که در آن، قطعات مختلف گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ را از یکدیگر جدا می‌کند. فرایند کالبدشکافی این دستگاه با اعمال گرما به پنل‌های پشتی آن آغاز می‌شود. با برداشتن در پشتی گوشی، آنتن‌ها و کابل‌های داخلی آن درمعرض دید قرار می‌گیرد که نسبت به مدل قبلی کمی تغییر کرده است؛ بااین‌حال، همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، بیشتر اجزای آن کاملاً شبیه زد فلیپ ۳ است. علاوه‌براین تاشو جدید سامسونگ همچنان از طراحی باتری دوگانه بهره می‌برد که یکی از آن‌ها در بدنه‌ی بالا و دیگری در بدنه‌ی پایینی تعبیه شده‌اند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پس از یک‌ دهه تلاش، سامسونگ شایستگی بدل‌شدن به «چهره اندروید» را دارد
  • گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ ظاهراً از فیلم‌برداری فوق‌عریض ۴K با سرعت ۶۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی نمی‌کنند

اگرچه PBKreviews امتیاز تعمیر‌پذیری پایینی برای گلکسی زد فلیپ ۴ درنظر می‌گیرد، اما جدا کردن و مونتاژ قطعات داخلی آن آسان‌ به‌نظر می‌رسد. متأسفانه در این ویدئو شاهد جدا کردن نمایشگر تاشو دستگاه نیستیم و بنابراین نمی‌توانیم تفاوت میان لولای آن را با زد فلیپ ۳ ببینیم. سامسونگ اعلام کرد امسال از مکانیزم بهبودیافته‌ای برای لولای گلکسی زد فولد ۴ استفاده کرده که می‌توانست از آن در زد فلیپ ۴ نیز بهره ببرد. غول فناوری کره‌ی جنوبی همچنین دلایلی برای عدم استفاده از لولای قطره‌ای شبیه گوشی‌های تاشو موتورولا ریزر در گوشی‌های جدید تاشو خود، بیان کرده است.

در ادامه می‌توانید ویدئو کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ را تماشا کنید:

تماشا در آپارات

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا