zoomit

هواوی واچ بادز رونمایی شد؛ ساعتی فولادی که در زیر نمایشگرش ایرباد بی‌سیم دارد

هواوی واچ بادز رونمایی شد؛ ساعتی فولادی که در زیر نمایشگرش ایرباد بی‌سیم دارد

هواوی مراسم جدیدی در چین برگزار کرد تا از جدیدترین محصولاتش پرده‌برداری کند. یکی از مهم‌ترین و نوآورانه‌ترین محصولات جدید هواوی، ساعتی هوشمند است که دو هدفون توگوشی در خود جای می‌دهد. این محصول که هواوی واچ بادز (Huawei Watch Buds) نام دارد در هفته‌های اخیر چندین بار دیده شده بود.

به گزارش GSMArena، هواوی واچ بادز ترکیبی از ساعت هوشمند و هدفون توگوشی TWS (تمام‌بی‌سیمِ استریو) است. نمایشگر این ساعت هوشمند در بخش زیرین خود از هدفون میزبانی می‌کند.

هواوی واچ بادز صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچ AMOLED با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل دارد. بدنه‌ی ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. هواوی واچ بادز بند چرمی ۲۲ میلی‌متری دارد و در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

باز شدن نمایشگر هواوی واچ بادز Huawei Watch Buds

ساعت هوشمند جدید هواوی توانایی نظارت روی ضربان قلب، سطح اکسیژن خون (SpO2)، خواب و سطح استرس را دارد. به ادعای هواوی، ساعت موردبحث روی ای‌فیب (فیبریلاسیون دهلیزی قلب) و نوار قلب (ECG) نیز نظارت می‌کند. ساعت هواوی دارای ۸۰ حالت تمرینی است.

هدفونی که در زیر نمایشگر ساعت قرار گرفته ازطریق هوش مصنوعی سروصدای محیط را خنثی می‌کند (نویز کنسلینگ). هواوی واچ بادز بدون احتساب بند ۶۶٫۵ گرم وزن دارد. وزن هر یک از هدفون‌ها به چهار گرم می‌رسد. هدفون‌های زیر نمایشگر گواهی ضدآب IP54 دارند، اما خودِ ساعت به‌دلیل مکانیزم بازشونده‌اش دربرابر نفوذ آب مقاوم نیست. هواوی واچ بادز از BeiDou و GLONASS و GPS نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون توگوشی داخل هواوی واچ بادز Huawei Watch Buds رنگ مشکی

هواوی واچ بادز ازطریق بلوتوث ۵٫۲ به دستگاه مقصد متصل می‌شود و مبتنی‌بر سیستم‌عامل HarmonyOS 3 است. هواوی می‌گوید ساعت و هدفونش مجموعا سه روز شارژدهی می‌کنند. خود هدفون‌ها به تنهایی تا چهار ساعت موسیقی پخش می‌کنند و می‌توان تا ۲٫۵ ساعت با آن‌ها مکالمه کرد (البته این شراژدهی به شرط خاموش بودن حذف نویز ارائه می‌شود). شارژ کامل محصول ازطریق شارژر اختصاصی حدودا ۱۰۰ دقیقه طول می‌کشد.

هدفون داخلی هواوی واچ بادز Huawei Watch Buds در زیر نمایشگر

هواوی واچ بادز با قیمت ۲٬۹۸۸ یوان (۴۲۹ دلار) روانه‌ی بازار چین می‌شود. فعلاً به عرضه‌ی این محصول در خارج از چین اشاره‌ نشده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا