zoomit

همیارزبان؛ پلتفرم برگزارکننده کلاس آنلاین زبان انگلیسی

همیارزبان؛ پلتفرم برگزارکننده کلاس آنلاین زبان انگلیسی

یکی از روش‌هایی که می‌تواند جایگزین کلاس‌های سنتی شود و شما را برای کسب نمره‌های بالا در امتحان آیلتس آماده کند، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی است. همیارزبان به‌عنوان پلتفرمی اختصاصی برای یادگیری زبان‌های مختلف از‌جمله زبان انگلیسی شروع به کار کرده است تا به کسانی کمک کند که می‌خواهند زبان انگلیسی را به‌درستی یاد بگیرند و در آزمون‌های بین‌المللی مانند آیلتس و تافل شرکت کنند.

این پلتفرم اختصاصی شما را قدم‌به‌قدم برای رسیدن به نمرات بالاتر آیلتس آماده می‌کند و پس از شرکت در کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی همیارزبان، می‌توانید به‌وضوح پیشرفت مهارت‌های زبان انگلیسی‌تان را مشاهده کنید.

کلاس آنلاین زبان انگلیسی همیارزبان

کلاس‌های زبان انگلیسی حضوری در زمان‌بندی خاص و به‌وسیله مؤسسه‌ها برگزار می‌شوند. با‌‌‌توجه‌‌‌‌به محدودیت‌هایی که برای افراد شاغل یا محصل و… برای شرکت در این کلاس‌ها وجود دارد، کسانی که می‌خواهند زبان انگلیسی را با کلاس زبان شروع کنند، دچار مشکل می‌شوند؛ چون زمان‌بندی تعیین‌شده طبق نظر آموزشگاه انجام می‌شود و زبان‌آموزان حق تغییر این زمان‌بندی را طبق شرایط خودشان ندارند.

بااین‌حال، در کلاس آنلاین زبان انگلیسی همیارزبان هیچ زبان‌آموزی به‌دلیل محدودیت‌های زمانی و مکانی در برگزاری کلاس‌های انگلیسی از یادگیری این زبان محروم نمی‌شود؛ چون کلاس آنلاین زبان انگلیسی در همیارزبان به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و هر زبان‌آموزی می‌تواند طبق تقویمی که برای تدریس استادان این پلتفرم در نظر گرفته شده، بهترین روز و ساعت را برای شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی انتخاب کند.

برتری‌های کلاس‌های زبان انگلیسی همیارزبان درمقایسه‌با سایر مراکز آموزش زبان

از‌جمله ویژگی‌های خاص و برتری‌های کلاس‌های زبان انگلیسی همیارزبان درمقایسه‌با سایر مراکز آموزش زبان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتخاب بهترین استادان برای آموزش انگلیسی

استادانی که در آموزش‌های زبان انگلیسی تدریس می‌کنند، محدود هستند و زبان‌آموزان مجبور می‌شوند که از بین آنان یک یا چند نفر را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنند؛ اما در پلتفرم همیارزبان محدودیتی برای انتخاب استادان وجود ندارد. بهترین استادان زبان انگلیسی با فیلترهای ویژه‌ای برای تدریس آنلاین زبان انگلیسی در این پلتفرم انتخاب شده‌اند و متقاضیان با بررسی وب‌سایت همیارزبان می‌توانند بهترین استاد را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنند.

اضافه‌کردن پارتنر به کلاس انگلیسی

یکی از مشکلات شرکت در کلاس‌های خصوصی آموزش زبان، حضور استاد و یک دانشجو در کلاس درس است. در این حالت، چون فقط استاد تدریس می‌کند و دانشجو به درس گوش می‌دهد، تعامل کمتری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. بااین‌حال، در کلاس‌های زبان انگلیسی میزان این تعامل بیشتر است و زبان‌آموزان می‌توانند با‌هم تعامل کنند و یادگیری بهتری داشته باشند. به‌همین‌دلیل، در پلتفرم همیارزبان امکان اضافه‌کردن پارتنر به کلاس آنلاین زبان انگلیسی در نظر گرفته شده است.

با اضافه‌کردن یک پارتنر به کلاس زبان خصوصی خودتان، می‌توانید تعامل بیشتری داشته باشید و زبان انگلیسی را با دوستان یا اعضای خانواده‌تان کنار‌هم یاد بگیرید. در زندگی امروزی همه افراد نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارد؛ چه کودکان شاد و سرزنده و چه جوانان جویای کار و تحصیل.

نداشتن محدودیت زمانی یادگیری انگلیسی

تقویم آموزشی یادگیری زبان انگلیسی باید طبق نظر استادان و زبان‌آموزان تنظیم شود تا کلاس‌های زبان انگلیسی به‌موقع و با حدنصاب ظرفیت برگزار شوند؛ اما این موضوع در مراکز آموزشی زبان انگلیسی دیده نمی‌شود؛ چون این مؤسسات سعی می‌کنند تقویم آموزشی را طبق ساختار خودشان تنظیم کنند و زبان‌آموزان و استادان مجبورند طبق همان تقویم در کلاس‌های زبان شرکت کنند.

بااین‌حال، همیارزبان این محدودیت‌ها را برای استادان و زبان‌آموزان ندارد. کلاس‌های همیارزبان طبق تقویم استادان تنظیم می‌شوند و استادان زبان ساعت‌های تدریس خصوصی را مشخص می‌کند. سپس، زبان‌آموزان می‌توانند از بین این ساعت‌ها بهترین زمان را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنند. انعطاف‌پذیری در زمان‌بندی کلاس آنلاین زبان انگلیسی همیارزبان این امکان را برای علاقه‌مندان به این زبان فراهم می‌کند تا آن را به بهترین نحو یاد بگیرند و تا سطح پیشرفته زبان انگلیسی و حتی در شرکت در آزمون‌های بین‌المللی پیش بروند.

کلاس آنلاین آیلتس

کسانی که قصد دارند در امتحان آیلتس شرکت کنند، باید مهارت‌های شنیدن، مکالمه، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی خود را تا حد قابل‌قبولی ارتقا دهند؛ چون صرفاً با یادگیری اولیه مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی نمی‌توانید به سؤالات پیچیده و ساختارمند آیلتس پاسخ دهید و نمره آیلتس مناسبی کسب نخواهید کرد. به‌همین‌دلیل، همیارزبان کلاس‌های آیلتس را با ساختار مناسب و به‌صورت هدفمند برای متقاضیانِ آزمون بین‌المللی برگزار می‌کند تا کسانی که قصد شرکت در آیلتس را دارند، به آمادگی خوبی برسند و بهترین نمره آیلتس را بگیرند.

ویژگی‌های کلاس‌های آیلتس همیارزبان

ازجمله ویژگی‌های کلاس‌های آیلتس همیارزبان می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

حضور استادان حرفه‌ای آیلتس

هر استادی که دانش زبان انگلیسی خوبی دارد، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تدریس آیلتس باشد؛ چون تدریس آیلتس نیاز به شناخت ترفندها و تکنیک‌های این آزمون بین‌المللی دارد. استادان حرفه‌ای آیلتس همیارزبان با تکنیک‌های این امتحان بین‌المللی آشنا هستند و روش کسب نمره بالا در این آزمون را می‌شناسند؛ بنابراین، کسانی که می‌خواهند در آیلتس نمره ۷ به بالا بگیرند و نیاز به مشاور آیلتس حرفه‌ای دارند، می‌توانند در کلاس آنلاین آیلتس همیارزبان ثبت‌نام کنند.

ارتقای مهارت‌های مختلف آیلتس

همه افرادی که قصد شرکت در امتحان آیلتس را دارند، سطح مناسبی در زبان انگلیسی ندارند؛ به‌همین‌دلیل، توصیه می‌شود متقاضیان این آزمون بین‌المللی در قدم اول دانش عمومی زبان انگلیسی خودشان را تا حد قابل‌قبولی ارتقا دهند. در کلاس‌های همیارزبان، ابتدا سطح زبان انگلیسی هر متقاضی و ضعف‌ها و قوت‌های او تعیین می‌شود. سپس، متقاضی می‌تواند با شناخت ضعف‌های خود در مهارت‌های چهارگانه آیلتس در کلاس آنلاین آیلتس برای تقویت مکالمه، نوشتن، خواندن یا شنیدن انگلیسی ثبت‌نام کند.

در طول کلاس‌های آیلتس، مدرسان هم شناخت خوبی از مهارت‌های متقاضیان آیلتس پیدا می‌کنند و با ارائه منابع مناسب و راهنمایی متقاضیان آیلتس برای تقویت مهارت‌هایشان به‌منظور شرکت در این آزمون آن‌ها را راهنمایی خواهند کرد. موفقیت در آزمون آیلتس به شانس بستگی ندارد؛ بلکه یادگیری تکنیک‌های درست است که شما را موفق می‌کند.

معرفی بهترین منابع آیلتس

منابع آیلتس محدود نیستند و متقاضیان این آزمون بین‌المللی به‌راحتی نمی‌توانند بهترین منابع آیلتس را برای آمادگی شرکت در این آزمون بین‌المللی انتخاب کنند. به‌همین‌دلیل، اغلب کسانی که یک یا چند بار در امتحان آیلتس شرکت کرده‌اند، سعی می‌کنند منابع مختلفی را برای رسیدن به حدنصاب نمره آیلتس امتحان کنند و هربار به‌سراغ کتاب‌های جدیدی برای مطالعه امتحان آیلتس می‌روند.

باوجوداین، این راهکار فقط باعث صرف وقت و هزینه متقاضیان آیلتس می‌شود و نمی‌توان آن را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای شرکت در امتحان آیلتس در نظر گرفت. همیارزبان برای صرفه‌جویی در هزینه آمادگی آیلتس و قبولی در این امتحان در همان مرتبه اول، بهترین منابع آیلتس را به متقاضیان معرفی می‌کند. این منابع براساس شناخت و تجربه استادان حرفه‌ای آیلتس همیارزبان انتخاب می‌شوند و به متقاضیان آیلتس کمک می‌کنند تا مهارت‌هایشان را در هر چهار مهارت رایتینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و ریدینگ بهبود دهند.

کلاس آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی برای هر فردی که می‌خواهد در جامعه امروزی زندگی کند، ضروری است؛ زیرا برای سفرهای خارجی لازم است که این زبان را بلد باشید تا بتوانید با افراد کشورهای دیگر ارتباط بگیرید. اگر قصد تحصیل یا کار و مهاجرت به کشورهای دیگر را داشته باشید، هم آموزش انگلیسی برایتان ضروری است. برای یادگیری علم و ارتقای مهارت‌هایتان هم باید زبان انگلیسی را یاد بگیرید تا بتوانید از منابع گوناگون منتشرشده در اینترنت و کتاب‌های متنوع استفاده کنید.

همیارزبان با‌‌‌‌توجه‌‌‌‌به نیازی که برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، امکان استفاده از کلاس‌های خصوصی آموزش زبان را برای همه کسانی که قصد یادگیری این زبان بین‌المللی را دارند، فراهم کرده است.

یادگیری زبان برای تمام سنین

یادگیری زبان انگلیسی محدودیت سنی ندارد و هر فردی در هر شرایط سنی می‌تواند یادگیری این زبان بین‌المللی را شروع کند. با‌‌‌توجه‌‌‌‌‌‌به اینکه کودکان و بزرگ‌سالان و افراد مسن برای شرکت در کلاس آموزش زبان انگلیسی هدف خاصی دارند و سطح مهارت‌ها و توانایی‌های همه این افراد با‌هم متفاوت است، همیارزبان کلاس‌های آموزش زبان را در گروه‌های مختلف برگزار می‌کند.

بزرگ‌سالان می‌توانند کلاس‌های زبانی که مخصوص این گروه در نظر گرفته شده، برای ارتقای مهارت‌های زبان انگلیسی خودشان در نظر داشته باشند. برای کودکان هم کلاس‌های مخصوص آزمون زبان کودکان در نظر گرفته شده است و این گروه سنی می‌توانند در کلاس‌های مخصوص به خودشان برای ارتقای مهارت‌هایشان شرکت کنند. یادگیری زبان انگلیسی با روش درست و اصولی، مسیر موفقیت و آینده‌سازی را برای همه افراد هموار می‌کند

بهبود مهارت‌های چهارگانه انگلیسی

اگر فقط در یکی از مهارت‌های لیسنینگ، رایتینگ، اسپیکینگ یا ریدینگ ضعف دارید و می‌خواهید به‌طورمتمرکز فقط برای ارتقای آن مهارتتان تلاش کنید، پیشنهاد می‌کنیم که در کلاس آموزش زبان انگلیسی خصوصی همیارزبان شرکت کنید. در این کلاس‌ها، استادان زبان طبق برنامه تنظیم‌شده تدریس زبان را انجام می‌دهند و هر فردی می‌تواند با‌‌‌توجه‌‌‌‌به نیازش یک یا چند جلسه کلاس آنلاین زبان انگلیسی را برای تقویت ضعف‌هایش رزرو کند.

یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان

وقت طلا است و هر فردی که قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی یا مهاجرت را دارد، بیشتر از دیگران این موضوع را درک می‌کند. مخصوصاً وقتی فرصت کمی برای یادگیری زبان انگلیسی یا تقویت مهارت‌هایتان برای شرکت در آزمون‌های بین‌المللی را دارید، اهمیت زمان برایتان چند برابر می‌شود.

با شرکت در کلاس‌های آموزش انگلیسی همیارزبان می‌تواند در کمترین زمان زبان انگلیسی خودتان را تقویت کنید و به‌موقع برنامه‌های تحصیل یا مهاجرتتان را به‌سرانجام برسانید؛ چون در این پلتفرم محدودیتی برای شرکت در کلاس‌های متنوع زبان برای متقاضیان در نظر گرفته نشده است و هر فردی می‌تواند تمام روزش یا بیشتر آن را در کلاس‌های تقویت زبان انگلیسی حضور داشته باشد.

برای رزرو کلاس آنلاین آیلتس یا کلاس آنلاین زبان انگلیسی همین‌حالا وارد پلتفرم همیارزبان شوید و اولین کلاس آنلاین خودتان را با یکی از بهترین استادان زبان ایران تجربه کنید.

منبع : همیارزبان

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۳۰۷۶۴۶

ایمیل: hamyarzaban@gmail.com

آدرس : اهواز، امانیه، سقراط غربی، پارک علم و فناوری، طبقه اول، واحد ۷

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا