وب و اينترنت

هشت تکنیک سئو برای افزایش ترافیک وب سایت در سال ۲۰۲۱

قوانین سئو به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند که بازدید از وب‌سایتشان را تا حد ممکن بالا ببرند و در نتیجه مخاطب بیشتری جذب کنند. در ادامه به مواردی که باید برای افزایش بازدیدکننده سایت خود به آنها توجه داشته باشید ذکر شده است.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  techradar، بهینه سازی موتور جستجو یا سئو یک استراتژی بازار یابی بسیار مهم است. مطالعات اخیر نشان داده اند که نزدیک دو سوم از بازاریاب‌ها به منظور دستیابی به مخاطب هدف خود روی سئو کار می‌کنند. بنابراین داشتن وب‌سایتی با سئوی خوب به معنای سرازیر شدن مشتری در کسب و کار شما است. در ادامه روش هایی برای بهبود سئوی سایت به شما معرفی شده است.
 

  1. اعمال ممیزی‌های سئو

ممیزی‌های سئو در واقع شامل مواردی هستند که از ورود ترافیک اورگانیک به وب‌سایت شما جلوگیری می‌کنند. از این موارد می‌توان به سرعت، مطالب تکرار شده، لینک‌های داخلی و خارجی، به روز رسانی موتور جستجو، طراحی و بهینه سازی برای نسخه موبایل اشاره کرد.
 

  1. برای ردیابی معیارها از تجزیه و تحلیل استفاده کنید

هر استراتژی موفق سئو با شناخت رقبا و مخاطب هدف آغاز می‌شود. شما می‌توانید وب‌سایت خود را با استفاده از ابزاری نظیر Google Analytics و Google Search Console آمار وب‌سایت خود را به صورت دقیق بررسی کرده و در رابطه با مواردی نظیر مرورگرهای مورد استفاده مخاطبان، دستگاهی که با آنها وب‌سایتتان را مشاهده می‌کنند، پلتفرم مورد استفاده و… اطلاعات دقیقی به دست بیاورید و کمپین‌های تبلیغاتی خود را بر مبنای این اطلاعات پایه ریزی کنید.
 

  1. بهبود سرفصل‌ها و توضیحات

اینترنت سرشار از مطالب رقبای شما است و آنچه موجب برتری مطالب وب‌سایت شما نسبت به سایرین می‌شود سرفصلی است که برای مطلب خود انتخاب می‌کنید.آمار‌ها نشان می‌دهد که از هر ۱۰ کاربر اینترنت، ۸ نفر آنها به تیتر مطالب جذب می‌شوند.
 

  1. محتواهایی که عملکرد پایینی دارند را دوباره بهینه کنید

گاهی ممکن است در میان مطالب وب‌سایت خود با مقاله‌ای برخورد کنید که نسبت به سایرین توجه کمتری به آن شده است. این دسته از مطالب را بازنویسی کرده و با تیتر یا کلمات کلیدی جدید رو وب‌سایت خود قرار بدهید تا به میزان بازدید مورد نظر برسید.

 

  1. به کارگیری استراتژی خوشه‌های موضوعی

خوشه‌های موضوعی صفحات محتوایی هستند که بر اساس ایده‌ای که به طور مختصر در یک صفحه ستون مورد بحث قرار گرفته است ، ایجاد می‌شوند. موضوعات در این نوع صفحات به صورت خوشه‌ای دسته بندی می‌شوند و مخاطبان می‌توانند در یک نگاه از مطالب وب‌سایت آگاه شوند.
 

  1. مدیریت لینک‌های داخلی

لینک‌های داخلی صفحاتی از وب‌سایت شما را که دارای یک منبع و دامنه هدف هستند به هم ربط می‌دهند. پیوندهای داخلی به مسیریابی و توزیع قدرت صفحه‌های مختلف در سراسر وب‌سایت کمک می‌کند. از این مورد غافل نشوید.
 

  1. از یک قطعه برجسته استفاده کنید

یک قطعه برجسته گزیده‌ای کوتاه از یک صفحه وب است که رتبه SERP‌ها را در موقعیت صفر قرار می‌دهد. این بالاترین نتیجه‌ای است که برای درخواست کاربر نشان داده می‌شود. قطعه برجسته معمولاً به صورت جدول، فهرست یا پاراگراف کوتاه است و اغلب برای درک بهتر مطالب با تصاویر همراه می‌شوند.
 

  1. افزایش سرعت صفحات

شاخص LCP معیاری بسیار حیاتی اسن که زمان لود محتویات اصلی صفحه را اندازه گیری می‌کند. همانطور که می‌دانید سرعت لود بالا به معنای ترک وب‌سایت شما است زیرا مخاطبان امروزه به دنبال سریع‌ترین راه دسترسی به مطالبی هستند که در وب‌سایت‌ها به دنبال آنها می‌گردند. سعی کنید تا حد امکان سرعت لود صفحه تان را کاهش بدهید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا