zoomit

هشتگ‌های اجتماعی؛ موضوع نیمی از هشتگ‌های کاربران ایرانی در اینستاگرام

هشتگ‌های اجتماعی؛ موضوع نیمی از هشتگ‌های کاربران ایرانی در اینستاگرام

جدیدترین نتایج بررسی لایف وب، سامانه رصد فضای مجازی، نشان می‌دهد در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲، کاربران از هشتگ‌هایی با موضوعات اجتماعی، عمومی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی استفاده کرده‌اند که در میان آن‌ها هشتگ‌های اجتماعی با ۵۱ درصد بیشترین سهم را داشته‌اند.

پس از هشتگ اجتماعی، هشتگ‌های عمومی با ۳۱ درصد و هشتگ‌های فرهنگی با ۱۲ درصد جزو هشتگ‌های پرتکرار اینستاگرام کاربران ایرانی در نیمه اول سال جاری بوده‌اند. موضوعات اقتصادی و سیاسی هم در رتبه‌های بعدی پرتکرارها هستند؛ البته سهم کمی از کل هشتگ‌های منتشرشده دارند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا