zoomit

هایسنس اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان را با قیمت ۱۸ هزار دلار معرفی کرد

هایسنس اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان را با قیمت ۱۸ هزار دلار معرفی کرد

هایسنس شرکت چینی تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی، محصول جدیدی روانه‌ی بازار می‌کند. این شرکت به‌تازگی تلویزیون هوشمندی به‌نام Hisense Laser TV 120L9-Pro را به‌عنوان اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان معرفی کرده است. لیو ژیان‌رونگ، مدیر کل و دانشمند ارشد شرکت نمایشگرهای لیزری Hisense می‌گوید که مساحت یک تلویزیون ۱۲۰ اینچی به‌اندازه‌ی یک میز پینگ‌پنگ استاندارد یا یک خودرو سوپراسپرت دونفره است.

به گزارش Gizmochina، تلویزیون لیزری ۱۲۰L9-Pro از نمایشگر ۱۲۰ اینچی بهره می‌برد. این تلویزیون هوشمند از معماری منبع نور سه‌رنگ اصلی با خلوص رنگ RGB بسیار بالا استفاده می‌کند. گستره‌ی وسعت رنگ استاندارد BT.2020 این محصول به ۱۰۷ درصد می‌رسد که معادل ۱۵۱ درصد استاندارد DCI-P3 است. این قابلیت باعث شده تلویزیون لیزری جدید Hisense از پنجاه درصد از صفحه‌نمایش‌های سینمایی پیشرفته، پیشی بگیرد.

تلوزیون لیزری 120L9-Pro هایسنس

مقاله‌ی مرتبط:

  • هایسنس از تلویزیون Game TV Ace 2023 با وضوح ۴K و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز رونمایی کرد
  • هایسنس: جنگ قیمت تلویزیون مانع نوآوری در این صنعت می‌شود

در ساخت Hisense 120L9-Pro از چوپ گردوی سیاه ۲۰ ساله‌ی آمریکای شمالی استفاده شده تا لوکس‌ به‌نظر برسد. این شرکت از هنر سنتی برای ادغام کامل فلز و چوب در بدنه‌ی این تلویزیون بهره گرفته است. این محصول همچنین از طراحی هوشمند نمایشگر دوگانه استفاده می‌کند که می‌توان آن را ازطریق صدا به‌هم متصل کرد.

Hisense یک ناحیه‌ی تئاتر لیزری سفارشی را برای کاربران تلویزیون لیزری خود سفارشی‌سازی کرده است که کیفیت فوق‌العاده ۴K را ارائه می‌دهد. این شرکت هر سال صدها عنوان فیلم پرفروش را برای کاربران این تلویزیون ارائه خواهد کرد تا از تماشای آن‌ها لذت ببرند.

تلویزیون لیزری Hisense 120L9-Pro در دو مدل روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل ۱۱۰ اینچی این محصول با قیمت ۷۶۲۰ دلار و مدل ۱۲۰ اینچی آن با قیمت ۱۸۲۸۹ دلار دردسترس مشتریان خواهد بود. Hisense علاوه‌بر ۱۲۰L9-Pro از تلویزیون‌های لیزری تمام‌رنگی سری L9H در ابعاد ۷۵، ۸۰، ۸۸ و ۱۰۰ اینچ رونمایی کرده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا