مديريت ICT

نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور در دانشگاه شریف برگزار می‌شود

نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور ITweekend9 در تاریخ ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱ و در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

بنا به گزارش دریافتی از روابط عمومی رویداد، نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 9″ توسط گروه فناوری اطلاعات شریف  “Sharif ICT Group”و دانشگاه صنعتی شریف با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف انتقال تجربه و ارائه داستان های موفقیت و شکست افراد سرشناس در این حوزه، بررسی چالش های پیش روی استارتاپ ها و ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب کار های نوین و خلاقانه، و بررسی دلایل عدم موفقیت در کسب و کار های نوپا به تاریخ ۲۴ آذر ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است هشت دوره پیشین این رویداد با سخنرانی حدود ۱۰۰ نفر از نخبگان و افراد برجسته حوزه فناوری اطلاعات و حضور پرشور علاقمندان به این حوزه در سال های ۱۳۹۵ تا کنون برگزار شده است که فیلم سخنرانی ها و گزارش کامل برگزاری  این رویدادها بر روی وبسایت رویداد به آدرس www.itweekend.ir  قرار گرفته است.

ثبت نام در این رویداد آغاز شده و تا ۱۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت. جهت ثبت نام به سایت جشنواره مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد تماس حاصل فرمایید. شماره تماس دبیرخانه: ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱
 
گفتنیست جشنواره فناوری اطلاعات ، رویدادی یک روزه می باشد که در آن افراد سر شناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان موفقیت و شکست های خود را در قالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبین به اشتراک میگذارند.
سخنرانی ها در ITWeekend الهام گرفته از سخنرانی های کنفرانس های TED انجام می شود و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

یکی از اهداف اصلی در  ITWeekend این است که پس از برگزاری چندین دوره از این رویداد مجموعه ارزشمندی از سخنرانی های بزرگان حوزه فناوری اطلاعات را جمع آوری کرده باشیم که تا کنون با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نخبگان و افراد سرشناس در این رویداد تا حدود زیادی به این هدف دست پیدا کرده ایم همچنین در حاشیه این رویداد پنل های تخصصی استارتاپ های موفق و شکست خورده برگزار میگردد.
 

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا