فناوری

نمایش طراحی جدید ایرپاد پرو ۲ در تصاویر فاش شده از قاب این محصول

تصاویر افشا شده از قاب ایرپاد پرو ۲ نشان می‌دهد که شایعات مرتبط با تغییرات چشم گیر در طراحی این محصول بی پایه و اساس است.
 
به گزارش نیوزلن  و به نقل از  bgr، اپل در طی رخداد مک بوک خود که در هفته جاری برگزار شد از از سری ایرپاد ۳ رونمایی کرد و اعلام کرد که نسخه ارزان‌تر ایرپاد‌ها با طراحی جدید عرضه خواهند شد. نسل سوم ایرپادها به ایرپاد پرو شباهت زیادی دارد و البته تقلید صرف هم نیست. ارتفاع ایرپاد ۳ به اندازه ایرپاد پرو است اما دنباله کوچکتری دارد. همچنین قاب ایرپاد ۳ به عریضی ایرپاد پرو نیست و دلیل این امر هم عدم برخورداری از سری‌های قابل تعویض است.
 
با این حال متاسفانه اپل ایرپاد ۲ پرو را در این رخداد رونمایی نکرد اما شایعات حاکی از آن هستند که رونمایی از این محصول در سال ۲۰۲۲ انجام خواهد شد. علاوه بر این گفته می‌شود که این نسخه از ایرپادهای اپل با طراحی جدید به بازار عرضه می‌شود اما اطلاعات افشا شده از قاب این محصول نشان می‌دهد که احتمالا این تغییرات چندان چشم گیر نیستند.
 
قاب افشا شده ایرپاد پرو ۲ دقیقا با قاب‌های ایرپاد پرو ۲ هم سایز است و تنها تفاوت آن با نسخه قدیمی اسپیکرهایی در قسمت پاییینی برای پخش صداهای مرتبط با ویژگی Find My است. به این ترتیب احتمالا بتوان قاب و هر دو گوشی ایرپاد پرو ۲ را با استفاده از قابلیت Find My پیدا کرد.
 

 

 
همچنین قابلیت دیگری که در قاب ایرپاد پرو ۲ دیده می‌شود برخورداری از لوپ فلزی ویژه‌ای است که تا امروز در قاب‌های دیگر مشاهده نشده بود. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این لوپ برای اتصال قاب‌های محافظ به قاب شارژ ایرپادهای جدید طراحی شده است.
 
در رابطه با خود ایرپادها نیز به نظر می‌رسد که سنسور نوری موجو در قسمت داخلی هر کدام از گوشی‌ها در این سری تعبیه نشده است. این امر ممکن است به این خاطر باشد که اپل قصد دارد تا سنسور تشخیص پوست بدن را در تمامی ایرپاد‌ها جایگزین سنسور نوری بکند.
 
به صورت کلی افشاگری‌های جدید با گمانه زنی‌های اخیر در رابطه با اعمال تغییرات شگرف در طراحی ایرپاد پرو ۲ تناقض داشته است. گزارش‌های به دست آمده خبر از آن دارند که تصاویر این قاب از یکی از مقامات داخلی اپل منتشر شده است. او مدعی است که شایعه‌های فعلی درباره این ایرپادها درست نیست و اپل قصد حذف دنباله گوشی‌ها را ندارد.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا