zoomit

نمایشگر هوشمند ۱۰٫۴ اینچی قابل‌حمل هواوی با وضوح ۴K معرفی شد

نمایشگر هوشمند ۱۰٫۴ اینچی قابل‌حمل هواوی با وضوح ۴K معرفی شد

هواوی از نسخه‌ی قابل‌حمل نمایشگر هوشمند سری Vision Smart Screen خود رونمایی کرد. این صفحه‌نمایش ۱۰٫۴ اینچی بوده و از وضوح ۴K بهره می‌برد. غول فناوری چینی این محصول را به یک باتری بزرگ ۱۰۹۹۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است. این شرکت همچنین مدل‌های دیگر این نمایشگر را با نام Vision Smart Screen و Vision Smart Screen Z65 Edition معرفی کرد. پیش‌فروش مانیتور قابل‌حمل هوشمند جدید هواوی از ۲۰ اکتبر آغاز خواهد شد و عرضه‌ی رسمی آن برای ۳۱ اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

نسخه‌ی قابل‌حمل نمایشگر هوشمند هواوی از پنل ۱۰٫۴ اینچی بهره می‌برد و شبیه بلندگویی است که روی آن یک صفحه‌نمایش بزرگ تعبیه شده باشد. اسپیکر این محصول در بخش پایینی آن تعبیه شده است. پایه‌ی این محصول طراحی مثلثی دارد و باتری ۱۰۹۹۵ میلی‌آمپرساعتی آن باعث می‌شود با هربار شارژ بتوان برای مدتی طولانی با آن کار کرد. این نمایشگر از وضوح بالا پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌هایی برای محافظت از چشم بهره می‌برد. به‌نوشته‌ی Gizmochina، نسخه‌ی قابل‌حمل این دستگاه با گواهی TUV Rheinland عرضه می‌شود و بنابراین می‌تواند نور آبی مضر را کاهش دهد. این صفحه‌نمایش همچنین از روشنایی خودکار مبتنی‌بر نور محیط و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • هواوی گوشی‌های سری Mate 50 را برای بازارهای جهانی معرفی کرد
  • گوشی Nova 10 SE هواوی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ ۶۵ وات رونمایی شد

دوربین نمایشگر هوشمند قابل‌حمل جدید هواوی از وضوح بالا پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن در تماس‌های ویدئویی استفاده کرد. این محصول از سیستم صوتی ۵ واحدی بهره می‌برد تا تجربه‌ای لذت‌بخش به‌کاربر ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی آن اشاره کرد.

درحالی‌که هواوی جزئیات قیمت سایر مدل‌های نمایشگرهای Vision Smart Screen را ارائه کرده است، اما تاکنون اطلاعاتی درمورد قیمت مدل قابل‌حمل آن به‌اشتراک نگذاشته است. انتظار می‌رود جزئیات مربوط به قیمت این دستگاه قبل‌از تاریخ پیش‌فروش آن در ۲۰ اکتبر مشخص شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا