zoomit

نسخه‌ محدود Free Fire ریلمی ۹ پرو پلاس با قیمت ۴۱۹ یورو در اروپا عرضه شد

نسخه‌ محدود Free Fire ریلمی ۹ پرو پلاس با قیمت ۴۱۹ یورو در اروپا عرضه شد

غول فناوری چینی ریلمی نسخه‌ی محدود سفارشی Realme 9 Pro+ Free Fire را برای بازار اروپا عرضه کرده است. این دستگاه جذاب با الهام از بازی محبوب Garena Free Fire طراحی و برای اولین‌بار در تایلند به‌نمایش گذاشته شده است.

ازنظر طراحی، نسخه‌ی Free Fire ریلمی ۹ پرو پلاس طراحی براقی دارد که برای هیجان‌زده‌کردن علاقه‌مندان به بازی کافی است. بسته‌بندی این محصول نیز با تم Free Fire طراحی شده است و نسخه‌های محدودی از استیکرهایی خاص برای طرفداران این بازی بتل رویال همراه گوشی هوشمند ارائه می‌شود.

پنل پشتی و نمایشگر Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition

به‌گزارش گیزموچاینا، Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition همان طراحی و سخت‌افزار نسخه‌ی اصلی ۹ پرو را حفظ کرده است. این بدان‌معنا است که محصول جدید ریلمی به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی امولد با وضوح +FHD و و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی مجهز است.

نسخه‌ی Free Fire ریلمی ۹ پرو در پنل پشتی خود از دوربین سه‌گانه مشتکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی، از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی‌ میزبانی می‌کند.

مشخصات Realme 9 Pro+ Free Fire Limited Edition

مقاله‌ی مرتبط:

  • سری ریلمی ۹ پرو معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با قابلیت تغییر رنگ پنل پشتی و دوربین پرچم‌دار

در این گوشی گیمینگ، از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای مدیاتک Dimensity 920 با حداکثر ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده شده است. انرژی لازم برای کار با Realme 9 Pro+ Free Fire را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۰ واتی تأمین می‌کند. همچنین این گوشی هوشمند رابط کاربری Realme UI 3.0 را بر‌پایه‌ی آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ گوگل اجرا می‌‌کند.

نسخه‌ی Free Fire ریلمی ۹ پرو با قیمت ۴۱۹.۹۹ یورو در اروپا فروخته می‌شود. با خرید سریع از آمازون می‌توان این محصول را با قیمت ۳۶۹.۹۹ یورو خرید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا