zoomit

نرم‌افزار هلو؛ سازگار با کاربردی‌ترین سخت‌افزارها

نرم‌افزار هلو؛ سازگار با کاربردی‌ترین سخت‌افزارها

از کجا بدانیم سخت‌افزار انتخابی ما منطبق با نرم‌افزار هلو هست یا نه؟ متخصصان شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو، محصولات سخت‌افزاری کاربردی در اصناف مختلف را مورد آزمون قرار داده و در صورت انطباق این دستگاه‌ها با نرم‌افزار هلو، برای شرکت‌های تولیدکننده یا واردکننده این محصولات گواهی انطباق محصول صادر می‌کند.

این سخت افزارهای متصل به نرم افزار حسابداری هلو با داشتن بالاترین انطباق، باعث بالارفتن بازدهی، حذف هزینه های غیر ضروری و سرعت در کسب‌و‌کار می‌شود.

پس از انجام تست‌های مختلف فنی برای بررسی سازگاری سخت‌افزارهای مختلف با نرم‌افزار هلو و انجام آزمون‌های تأیید محصول، گواهی‌نامه انطباق محصول توسط تیم پشتیبانی فنی به محصولات تأییدشده اعطاء می‌شود.

نرم افزار هلو

چطور می‌توان از انطباق داشتن محصولات سخت‌افزاری با نرم‌افزار هلو مطمئن شد؟

شما کاربران نرم‌افزار هلو می‌توانید برای اطلاع از محصولاتی که ارزیابی انطباق محصول روی آن‌ها انجام شده و دارای گواهی‌نامه هستند، به سایت هلواستور مراجعه کرده یا QR CODE نصب‌شده روی سخت‌افزار را اسکن کنید.

پس از ورود به لینک یا اسکن QR CODE وارد این صفحه شده و تصویری مشابه تصویر زیر، اطلاعات محصول مورد نظر را نمایش می‌دهد.

نرم افزار هلو

مراحل ثبت درخواست برای صدور گواهی انطباق محصول

در صورتی که کاربر نرم‌افزار هلو یا همکار فروش و خدمات شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو هستید و قصد دارید برای محصول سخت‌افزاری خریداری‌شده خود گواهی انطباق محصول دریافت کنید یا جهت تکمیل زنجیره ارزش خود نیاز دارید که یک پکیج کامل راهکار صنفی (شامل تجهیزات فروشگاهی و نرم‌افزار هلو) را ارائه دهید، باید ازطریق تأمین‌کننده یا تولیدکننده محصول سخت‌افزاری، درخواست صدور گواهی انطباق محصول خود را ثبت کنید.

تولیدکنندگان یا واردکنندگان تجهیزات سخت‌افزاری طبق فرایند زیر با ارسال نمونه محصول خود برای واحد فنی شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو می‌توانند لوح گواهی انطباق محصول و لندینگ پیج محصول خود را دریافت کنند.

صدور گواهی انطباق محصول چه لزومی دارد؟

مشتریان نرم‌افزار هلو همواره هنگام استفاده از سخت‌افزارهای مورد نیاز و استفاده از نرم‌افزار هلو روی بعضی از این سخت‌افزارها با مشکلات بی‌شماری مواجه بودند، مشکلاتی که در غالب مواقع به دلیل استفاده از سخت‌افزارهای بی‌کیفیت و غیر استاندارد پدیدار می‌شد. از این رو ما کارشناسان شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو بر آن شدیم تا با ارائه خدمتی جدید و با استفاده از تیم تخصصی پشتیبانی، سخت‌افزارهای موجود در بازار را تست کرده و برای سخت‌افزارهای تأییدشده، لایسنس ارائه دهیم.

مأموریت این طرح ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو براساس ارزش‌های حرفه‌ای و اصول مشتری‌مداری است. تمرکز ما در این راه بر تعهد و تخصص همکارانمان، ظرفیت گسترده شبکه خدمات پس از فروش، به‌کارگیری هوشمندانه تکنولوژی‌های پیشرفته، معرفی محصولات با کیفیت، استفاده بهینه از ظرفیت منابع جهت افزایش سودآوری و تأمین متوازن و پایدار منافع ذی‌نفعان است.

گواهی انطباق محصول، نیازهای چه افرادی را رفع می‌کند؟

  • کاربران نرم‌افزار هلو که سخت‌افزاری را خریداری کرده و به سازگاری سخت‌افزار خریداری‌شده با هلو نیاز دارند.
  • شرکت‌های سخت‌افزاری که در زمان فروش دستگاه‌های خود متوجه می‌شوند به علت ناسازگاری محصولاتشان با نرم‌افزار هلو در حال از دست دادن مشتریان خود هستند.
  • همکاران فروش و خدمات شرکت هلو که برای تکمیل زنجیره تأمین و سبد محصولات خود جهت فروش و خدمات نیاز به سازگاری سخت‌افزارهای مورد نظر با نرم‌افزار هلو دارند.

نمونه سخت‌افزارهایی که نیاز به گواهی انطباق محصول دارند:

  • بارکدخوان
  • ترازوی دیجیتال
  • کیوسک سفارش‌گیر و پرداخت
  • صندوق فروشگاهی
  • فیش‌پرینتر و لیبل‌پرینتر
  • آل این وان

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا