zoomit

مک بوک اولترا؛ لپ تاپ مفهومی اپل با داینامیک آیلند آیفون در رندرهایی غیررسمی رؤیت شد

مک بوک اولترا؛ لپ تاپ مفهومی اپل با داینامیک آیلند آیفون در رندرهایی غیررسمی رؤیت شد

اپل در سال ۲۰۱۷ با رونمایی آیفون ۱۰، بریدگی نمایشگر (ناچ) را به مشخصه‌ای نمادین در طراحی ظاهری آیفون تبدیل کرد و سال‌ها بعد شاهد استفاده از این نوع طراحی در مک بوک بودیم. حال‌که آیفون‌های پرو نسل جدید با حفره‌ی کپسولی موسوم به جزیره‌ی پویا یا داینامیک آیلند (Dynamic Island) معرفی شده‌اند، بعید نیست در آینده مک بوکی ببینیم که در بالای نمایشگرش از حفره‌ی کپسولی میزبانی می‌کند.

مک بوک مجهزبه حفره کپسولی داینامیک آیلند مفهومی خاکستری

یک طراح خوش‌ذوق قبل از اپل دست‌به‌کار شده و رندرهای مفهومی مک بوک اولترا را منتشر کرده است. در رندرها لپ تاپی می‌بینیم که مثل سایر مک بوک‌های اپل طراحی پریمیومی دارد، بااین‌حال به‌لطف استفاده از حفره‌ی کپسولی، به حاشیه‌‌های کمی در اطراف نمایشگر مجهز شده است.

در گوشه‌ی کیبورد لپ تاپ مک بوک اولترا کلید ادغام‌شده با حسگر اثر انگشت را می‌بینیم و در بالای کیبورد نوار لمسی (تاچ‌بار) به‌چشم می‌خورد. مک بوک اولترا در رنگ‌های طلایی و خاکستری و نقره‌ای به تصویر کشیده شده است. اپل به استفاده از این رنگ‌ها در لپ تاپ‌هایش عادت دارد.

مک بوک مجهزبه حفره کپسولی داینامیک آیلند مفهومی طلایی

اپل به هنگام رونمایی آیفون‌های نسل جدید گفت در مدل‌های پرو حسگر مجاورتی را به زیر نمایشگر منتقل و سایر حسگرها را در فاصله‌ی نزدیک‌تری جای داده است تا بریدگی نمایشگر را حذف و آن را با حفره‌ی کپسولی جایگزین کند. داینامیک آیلند در آیفون با iOS سازگاری ویژه‌ای دارد و کار با آن بسیار لذت‌بخش است. مک بوک نمایشگر لمسی ندارد، بنابراین فعلاً نمی‌دانیم که در این لپ تاپ مفهومی، نرم‌افزار چگونه با داینامیک آیلند ترکیب می‌شود.

مک بوک مجهزبه حفره کپسولی داینامیک آیلند مفهومی نقره ای

شما کاربران newslan چه دیدگاهی درباره‌ی مک بوک مجهز به داینامیک آیلند دارید؟

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا