zoomit

مهارت‌سنجی کوئرا، راهکاری جدید برای مصاحبه فنی و استخدام برنامه‌نویسان

مهارت‌سنجی کوئرا، راهکاری جدید برای مصاحبه فنی و استخدام برنامه‌نویسان

بررسی رزومه، انتخاب و ارزیابی متقاضیان شغلی به‌ویژه برای موقعیت‌های شغلی برنامه‌نویسی، فرایندی پرچالش و زمان‌بر است. لینکدین در یک مطالعه در سال ۲۰۲۱ بررسی کرد که در میان ۱۵ صنعت مختلف، صنعت IT با میانگین ۴۴ روز برای پرکردن موقعیت‌های شغلی، یکی از سخت‌ترین مشاغل برای استخدام است.

انجام مصاحبه‌های فنی نیز یکی از مهم‌ترین و البته چالشی‌ترین مراحل در فرایند استخدام نیروهای برنامه‌نویس است. بنابراین استفاده از راهکارهایی که روی بهینه‌سازی و تسهیل فرایند استخدام تمرکز دارند، هر روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. یکی از مؤثرترینِ این راهکارها، خودکار کردن مصاحبه فنی در فرایند استخدام است. در ادامه به توضیح مزایایی که این راهکار و به‌طور خاص پلتفرم مهارت‌سنجی کوئرا در فرایند ارزیابی و سنجش مهارت کارجویان ایجاد می‌کند، پرداخته‌ایم.

تسهیل فرایند استخدام

گزینش آنلاین و خودکار کارجویان، می‌تواند هزینه و زمان صرف شده برای مصاحبه فنی را کاهش دهد. علاوه بر این نیاز به درگیر شدن متخصصان فنی شرکت برای بررسی کدها نخواهد بود. به‌طور خاص در پلتفرم مهارت‌سنجی کوئرا، امکان ایجاد آزمون مهارت‌سنجی برای تمام تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی وجود دارد و سنجش مهارت کارجویان در زمان کم و با هزینه پایین، ممکن شده است.

عدالت و بی‌طرفی در فرایند استخدام

با توجه به داوری و ارزیابی خودکار کدها، دیگر خبری از برداشت‌های جانبدارانه و خطاهای انسانی نخواهد بود و همه متقاضیان در یک فضای عادلانه سنجیده خواهند شد و درنتیجه، شایسته‌ترین افراد انتخاب می‌شوند.

پلتفرم مهارت‌سنجی کوئرا

کوئرا از سال ۹۴ در زمینه توسعه محصولاتی برای جامعه برنامه‌نویسان فعالیت دارد و به‌تازگی این محصول را برای تسهیل فرایند استخدام، توسعه داده است.

مهارت‌سنجی کوئرا به شرکت شما کمک می‌کند تا در زمان کم و با هزینه‌ی پایین، مهارت برنامه‌نویسی کارجویان را در یک شرایط عادلانه بسنجید. شما می‌توانید به‌راحتی و برای همه‌ی تکنولوژی‌های برنامه‌نویسی، آزمون مهارت‌سنجی ایجاد کنید. داوری کدها، در لحظه و به‌صورت آنلاین توسط سیستم داوری خودکار کوئرا انجام می‌شود و در پایان آزمون، امکان ارزیابی و مقایسه راحت مهارت کارجویان وجود دارد.

برای استفاده رایگان از دمو این محصول یا دریافت مشاوره، کلیک کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا