zoomit

مدیرعامل شیائومی، عرضه‌ نسخه‌ بین‌المللی ۱۲ اس اولترا را تأیید کرد

مدیرعامل شیائومی، عرضه‌ نسخه‌ بین‌المللی ۱۲ اس اولترا را تأیید کرد

شیائومی اوایل تیر ۱۴۰۱ از گوشی ۱۲ اس اولترا را با دوربین غول‌آسا، لنز لایکا و حسگر یک اینچی رونمایی کرد. این گوشی به‌نوعی جانشین شیائومی ۱۱ اولترا محسوب می‌شود و این پرچم‌دار تمام‌عیار جدید Xiaomi به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز است.

به گزارش xda-developers، لی جون، مدیرعامل شیائومی ۵ شهریور ازطریق توییتر اعلام کرد که به‌زودی نسخه‌ای از گوشی پرچم‌دار شیائومی، یعنی ۱۲ اس اولترا، در بازارهای جهانی دردسترس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این نسخه دقیقاً همان ۱۲S Ultra معرفی‌شده است یا شیائومی به‌طور خاص مدلی از این گوشی را برای بازار جهانی تولید خواهد کرد.

توییت لی جون

شیائومی کمی بیش از یک دهه عمر دارد و اولین گوشی هوشمند خود را در سال ۲۰۱۱ به فروش رساند. چند سال بعد موفق شد بیشترین سهم فروش را در بازار بومی چین از آنِ خود کند. بخش عمده‌ی تجارت اصلی شیائومی در چین است و در مناطق دیگری مانند هند و اروپا نیز فعالیت می‌کند؛ بااین‌حال هیچ‌گاه نتوانست به بازار ایالات متحده وارد شود.

جذب مشتریان جهانی برای شیائومی گام مهمی به شمار می‌رود؛ چراکه با وجود گزینه‌های بی‌شمار دستگاه‌های اندرویدی، هنوز این شرکت چینی در تلاش برای جلب توجه جهانی آنچنان موفق عمل نکرده است. درمقابل، سامسونگ، یکی از رقبای مطرح شیائومی، مدت‌ها است که در بازار ایالات متحده فعالیت می‌کند و همچنان نیز تلاش می‌کند تا با نوآوری‌ها و به‌روز‌رسانی‌های مداوم، در این بازار تسلط پیدا کند.

گوشی ۱۲ اس اولترا شیائومی، پرچم‌داری تمام عیار است که علاوه بر طراحی جذابی و دوربین شگفت‌انگیز، مشخصات چشمگیری نیز دارد. این گوشی از نظر قیمتی با سایر پرچم‌داران هم‌رده‌ی خود قابل رقابت است و حالا باید دید که در آینده، چه بازخوردی از بازار جهانی دریافت می‌کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا