zoomit

مدل‌های ساختگی سری گلکسی S23، ظاهر این گوشی‌ها را به‌تصویر می‌کشند

مدل‌های ساختگی سری گلکسی S23، ظاهر این گوشی‌ها را به‌تصویر می‌کشند

طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های بسیار زیادی درمورد گوشی‌های پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی سری گلکسی S23 بوده‌ایم و براساس اطلاعات فاش‌شده، دید تقریباً کاملی از آن‌چه باید انتظار داشته باشیم، به‌دست آورده‌ایم. پیش‌از این رندرهایی از گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا دردسترس قرار گفته است و اکنون تصاویری از نمونه‌های ساختگی این سه گوشی منتشر شده است.

تصاویر مدل‌های ساختگی سری گلکسی S23 این موضوع را تأیید می‌کنند که سامسونگ سبک طراحی دوربین یکپارچه‌شده با لبه‌ی کناری دستگاه را در مدل‌های S23 استاندارد و S23 پلاس کنار گذاشته است تا ظاهر آن‌ها با گلکسی S23 اولترا و بسیاری دیگر از گوشی‌های هوشمند این برند ازجمله میان‌رده‌های جدید آن، مطابقت داشته باشند. به‌عنوان مثال گلکسی A32 که سال گذشته عرضه شد نیز از همین سبک طراحی بهره می‌برد و لنزهای دوربین آن‌ها به‌طور جداگانه از قاب پشتی بیرون‌زدگی دارد. البته شاید برخی فکر کنند این طراحی درمقایسه با ظاهر دوربین پشتی گلکسی S22 و S22 پلاس، یک عقب‌گرد محسوب می‌شود.

تصویر نمونه ساختگی گلکسی S23 اولترا

مقاله‌ی مرتبط:

  • شاید سامسونگ فقط مدل اولترا سری گلکسی S23 را به خنک‌کننده محفظه بخار مجهز کند
  • برخلاف شایعات، ظاهراً گلکسی S23 اولترا دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ندارد

درهمین‌حال، گلکسی S23 اولترا ظاهری شبیه گلکسی S22 اولترا خواهد داشت که چندان هم دور از انتظار نیست. همان‌طور که SamMobile اشاره می‌کند، طراحی واحدهای ساختگی خانواده‌ی گلکسی S23 با طراحی این گوشی‌ها در رندرهای فاش‌شده، تفاوت دارد زیرا شیار سیم‌کارت روی این مدل‌ها در لبه‌های کناری قرار دارد درحالی‌که در رندرهای قبلی این شیار در لبه‌ی پایینی دستگاه تعبیه شده است. البته تا زمانی که این گوشی‌ها به‌طور رسمی معرفی نشوند نمی‌توان با اطمینان‌خاطر درمورد طراحی و مشخصات آن‌ها صحبت کرد و بنابراین نمی‌دانیم کدام گزارش درمورد این محصولات واقعیت دارد.

با نزدیک‌تر شدن به سال ۲۰۲۳ و احتمالاً طی هفته‌های آینده، شاهد انتشار جزئیات بیشتری درمورد سری گلکسی S23 سامسونگ خواهیم بود. انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ی جنوبی در اوایل ماه فوریه از نسل جدید پرچم‌داران سری گلکسی S خود رونمایی کند. در برخی شایعات گفته شده است این رویداد در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا