zoomit

مخاطره‌ی جدی بازاریابی دیجیتال پس از محدودیت اینترنت

مخاطره‌ی جدی بازاریابی دیجیتال پس از محدودیت اینترنت

به گزارش سیتنا جلال ذکایی ضمن اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری صنعت تبلیغات از تأثیرات محدودیت در فضای مجازی بر این صنعت حساس و آسیب‌پذیر گفت:

می‌توانیم شرایط مناسبی را برای جوانان جویای کار فراهم کنیم با این وجود این صنعت بسیار حساس و آسیب پذیر است و با هر شوکی دچار مشکل می‌شود. برای مثال وضعیت فعلی با ایجاد محدودیت در فضای مجازی این صنعت را دچار مخاطره کرده است. همچنین ناآرامی‌ها اولین آسیب خود را به تبلیغات زده‌اند؛ زیرا کسب و کارها در گام نخست برای کنترل هزینه، تبلیغات را حذف می‌کنند. این در حالی است که ظرفیت کار تبلیغاتی بسیار گسترده است.

به گفته او آمار دقیقی از زیان این صنف از اختلال در اینترنت وجود ندارد، اما شنیده‌ها حاکی از آسیب ۱.۵ میلیارد دلاری کسب و کارهای مجازی با ایجاد محدودیت در اینترنت است. شرایط کنونی ضربه جدی به بازاریابی دیجیتال وارد کرده و هر روز ادامه این وضع، آسیب‌ها را بیشتر می‌کند.

نزدیک به سه ماه از شدت گرفتن محدودیت‌های اینترنت می‌گذرد و در این مدت بسیاری از مشاغل اقتصاد دیجیتال دچار آسیب‌ شده‌اند. بااین‌حال هنوز خبری از رفع محدودیت‌ها به گوش نمی‌رسد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا