zoomit

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ اولترا اعلام شد

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ اولترا اعلام شد

اپل واچ اولترا که تا پیش ار برگزاری مراسم Far Out با نام اپل واچ پرو شناخته می‌شد، ساعت هوشمند جدیدی با تمرکز بر ورزشکاران حرفه‌ای است که شارژدهی طولانی‌تری نسبت‌به سایر مدل‌‌های اپل واچ دارد. در این ساعت هوشمند از بزرگ‌‌ترین نمایشگر تاریخ اپل واچ استفاده شده است.

به گزارش newslan، اپل واچ اولترا از بدنه‌ی تیتانیومی ۴۹ میلی‌متری استفاده می‌کند و در لبه‌ی کناری‌اش افزون‌بر دکمه‌ی چرخان، از دکمه‌ی دیگری نیز بهره می‌گیرد (اپل این دکمه را Action خطاب می‌کند). دکمه‌ی چرخان در این ساعت هوشمند تا حدی بازطراحی شده است.

مقاله‌های مرتبط:

    • اپل واچ اولترا با نمایشگر غول‌پیکر و دکمه‌ی اضافی برای ورزشکاران رونمایی شد
    • اپل واچ اولترا با برخی از بندهای قدیمی اپل سازگاری دارد

نمایشگر اپل واچ اولترا که روی آن از کریستال یاقوت کبود استفاده شده است روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت ارائه می‌دهد. اپل واچ اولترا مجهز به سه میکروفون داخلی است و با یک‌بار شارژ تا ۳۶ ساعت دوام می‌آورد. در صورت استفاده از حالت کم‌مصرف، شارژدهی اپل واچ اولترا به ۶۰ ساعت می‌رسد. اپل بندهای جدیدی نیز برای ساعت پریمیوم خود معرفی کرده است.

اپل واچ اولترا ۷۹۹ دلار قیمت دارد. این برچسب قیمت برای ساعتی هوشمند فک‌انداز به نظر می‌رسد، اما فراموش نکنید اپل با Apple Watch Ultra به‌دنبال رقابت با ساعت‌های گران‌قیمت برندهایی مثل گارمین است. قیمت شماری از ساعت‌های گارمین مرز ۷۹۹ دلار را هم رد می‌کند. اپل واچ اولترا در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱ مهر ۱۴۰۱) عرضه خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا