zoomit

قاب محافظ گوشی گلکسی A03 سامسونگ، طراحی احتمالی این محصول را فاش کرد

سامسونگ خود را برای معرفی گوشی هوشمند رده‌پایین گلکسی A03 آماده می‌کند. این محصول احتمالا ابتدا در بازار هند و روسیه عرضه خواهد شد. در برخی از گزارش‌های اخیر به ویژگی‌های کلیدی گلکسی A03 اشاره شده است، اما تا این لحظه هیچ جزئیاتی از طراحی این دستگاه در دسترس قرار نگرفته بود. اکنون یکی از افشاگران خبرهای فناوری به‌نام آمفور سودانشو، رندرهایی از قاب محافظ این محصول منتشر کرده است که طراحی آن را به‌ما نشان می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

به‌گزارش گیزموچاینا، بر اساس شایعات، گلکسی A03 احتمالا از گلکسی A03s که قبلا معرفی شده است، ضعیف‌تر خواهد بود. رندرهای قاب محافظ این گوشی نشان می‌دهد که طراحی آن نسبت به A03s در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

galaxy a03

رندرهای مورد اشاره نشان می‌دهد که گوشی جدید سامسونگ از یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای بهره خواهد برد. علاوه‌بر این ضخامت حاشیه‌ی پایین نمایشگر زیاد است. لبه‌ی سمت راست گلکسی A03 میزبان کلید‌های تنظیم بلندی صدا و کلید پاور است. در لبه‌ی پایینی این محصول نیز درگاه ۳/۵ میلی‌متری هدفون، میکروفون، درگاه یواس‌بی سی و حفره‌های مخصوص بلندگو دیده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ در لبه‌ی بالایی این گوشی یک میکروفون دیگر نیز تعبیه کرده است. پنل پشتی دستگاه از یک ماژول دوربین مربع‌شکل بهره می‌برد که میزبان سه لنز و یک فلش ال‌ای‌دی است. برای مقایسه باید اشاره کنیم که دوربین پشتی گلکسی A03s مستطیلی است که در آن سه لنز قرار داده شده است.

گلکسی A03

مشخصات سامسونگ گلکسی A03 بر اساس شایعات

بر اساس اطلاعات درج شده در فهرست گیک‌بنچ، گلکسی A03 از تراشه‌ی یونیسوک SC9863A و دو گیگابایت رم بهره خواهد برد. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول نیز احتمالا ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. سیستم عامل پیش‌فرض گلکسی A03 نیز اندروید ۱۱ نسخه‌ی Go خواهد بود. علاوه‌بر این گفته شده که این دستگاه از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد.

شاید برخی از مشخصات گلکسی A03 با گلکسی A03s یکسان باشد. بدین ترتیب یادآوری می‌کنیم که A03s از یک نمایشگر ۶/۵ اینچی PLS LCD با وضوح HD پلاس بهره می‌برد. دوربین سلفی این محصول پنج مگاپیکسل و دوربین سه‌گانه‌ی اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی است. این دستگاه از تراشه‌ی Helio P35 بهره می‌برد و در دو مدل با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت و رم ۳ یا ۴ گیگابایت در دسترس قرار گرفته است. از دیگر مشخصات A03s می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کرد.

نظر شما در مورد گلکسی A03 چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا