zoomit

قاب‌های منتسب‌به گلکسی S23 طراحی جدید دوربین‌های پشتی را تأیید می‌کنند

قاب‌های منتسب‌به گلکسی S23 طراحی جدید دوربین‌های پشتی را تأیید می‌کنند

تصویر منتسب به قاب‌های گوشی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در شبکه‌های اجتماعی فاش شده است. این قاب‌ها احتمالاً توسط سامسونگ تولید نشده‌اند، اما ابعاد و طراحی آن‌ها دقیق به نظر می‌رسد. سامسونگ تا پیش از رونمایی رسمی گوشی‌هایش، ابعاد آن‌ها را با شرکای تجاری خود در میان می‌گذارد تا تولیدکنندگان لوازم جانبی به محض آغاز عرضه‌ی سری جدید گلکسی، قاب و سایر لوازم جانبی این گوشی‌ها را آماده کنند.

قاب سبز و بنفش گلکسی S23 اولترا تصویر فاش شده

قاب‌های منتسب به گلکسی S23 جزئیات اضافه‌تری نسبت‌به آنچه در رندرهای این گوشی دیده بودیم در بر ندارند، اما به نوعی مهر تأیید بر آن رندرها محسوب می‌شوند. تصاویر قاب نشان می‌دهد گلکسی S23 در پنل پشتی از طراحی نسبتاً متفاوتی برای دوربین استفاده می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد ضخامت برآمدگی دوربین در نسل جدید کم شده است. برخی از شایعه‌ها می‌گفتند گلکسی S23 در پنل پشتی برآمدگی دوربین ندارد.

مقاله‌های مرتبط:

  • شاید سری گلکسی S23 زودتر از انتظار معرفی شوند
  • دوربین تله‌فوتو گلکسی S23 اولترا احتمالاً از فناوری لرزش‌گیر سنسور شیفت پشتیبانی خواهد کرد
  • احتمالاً طراحی دوربین همه مدل‌های گلکسی S23 شبیه گلکسی S22 اولترا خواهد بود

براساس ادعای افشاگران، سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S23 را در اولین ماه از سال ۲۰۲۳ معرفی و چند هفته بعد عرضه می‌کند. سامسونگ به‌طور معمول گوشی‌های جدید خانواده‌ی گلکسی S را کمی دیرتر از آنچه برای گلکسی S23 برنامه‌ریزی کرده است دردسترس قرار می‌دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا