zoomit

فرصت ویژه برای خرید سرور ابری از دیتاسنتر بامداد!

فرصت ویژه برای خرید سرور ابری از دیتاسنتر بامداد!

سرورهای ابری دیتاسنتر بامداد ابر آروان، با تخفیفی استثنایی تا پایان تابستان عرضه می‌شوند. شما می‌توانید با خرید این سرورها از ۳۰درصد تخفیف ۳ ماهه بهره‌مند شوید. پیش از آن‌که بخواهید قدمی برای خرید بردارید، بد نیست با دیتاسنتر بامداد آروان بیشتر آشنا شوید.

دیتاسنتر بامداد ابر آروان را بهتر بشناسید

بامداد اولین دیتاسنتر اختصاصی ابر آروان است که به‌تازگی در این مجموعه به بهره‌برداری رسیده و مهم‌ترین ویژگی آن، پایداری بیشتر است. به‌طوری‌که «بامداد» از سه مسیر با دو مرکز شرکت ارتباطات زیرساخت مرتبط است و همچنین برق آن از سه منبع جداگانه تغذیه می‌شود که هنگام اختلال در یک مسیر، فعالیت دیتاسنتر متوقف نشود.

در دیتاسنتر بامداد از سخت‌افزارهای نسل دوم و سوم (سرورهای G۲ و G۳) استفاده شده است. در «بامداد» انواع دیسک لوکال و اشتراکی از نوع HDD و SSD موجود است. شما می‌توانید برحسب نیاز خودتان ترکیبی از دیسک‌ها را داشته باشید. همچنین دیسک محلی یا Local Storage با تأخیر ۱ میلی‌ثانیه و ۳۰ هزار IOPS در اختیارتان قرار دارد. شما می‌توانید به‌روزترین معماری زیرساخت شبکه را در این دیتاسنتر تجربه کنید.

فرصت ویژه برای تهیه سرور ابری از دیتاسنتر بامداد

از امروز با یک تخفیف استثنایی سرور ابری خودتان را در دیتاسنتر تخصصی آروان، بسازید. در این فرصت ویژه، شما می‌توانید از ۱۹ تا ۳۱ شهریورماه، ۳۰ درصد تخفیف ۳ ماهه روی سرورهای ابری بامداد دریافت کنید. اگر هنوز نمی‌دانید چرا باید سرور ابری خود را از دیتاسنتر بامداد تهیه کنید، برای آگاهی از مزیت‌های آن با ما همراه شوید.

مزایای استفاده از سرور ابری آروان

اگر می‌خواهید یک سرور ابری در دیتاسنتر بامداد آروان تهیه کنید، بد نیست مهم‌ترین مزایای آن را بدانید. خرید سرور ابری از آروان، خیال شما را ازهرجهت راحت می‌کند. هم ویژگی‌های فنی و هم پشتیبانی و تجهیزات پیشرفته‌ی زیرساختی ابر آروان، به‌گونه‌ای طراحی شده تا با کم‌ترین اختلال و بالاترین سرعت، برای کسب‌وکار خود سرور ابری بسازید.

هزینه متناسب با مصرف

یکی از مهم‌ترین مزایای سرور ابری آروان شیوه‌ی پرداخت Pay As You Go است. به عبارتی، شما می‌توانید استفاده‌ی روزانه و ساعتی از سرور ابری آروان داشته باشید و تنها به میزان مصرف خود هزینه بپردازید. کسب‌وکارهایی که در زمان‌های محدود نیاز آنی به سرور ابری دارند، می‌توانند با استفاده از این قابلیت، هزینه‌های سنگین زیرساختی‌شان را کاهش داده و مدیریت کنند.

مقیاس‌پذیری آنی

مزیت دیگر خرید سرور ابری از دیتاسنتر بامداد آروان، برخورداری از مقیاس‌پذیری آنی است. شما می‌توانید در لحظه و با یک درخواست، منابع سرور خودتان را کم‌ یا زیاد کنید. این موضوع هم کیفیت ارایه خدمات شما را بهبود می‌دهد و هم در مدیریت هزینه‌ها کمک‌تان می‌کند.

امکان انتخاب منابع و ویژگی‌های سرور ابری

شما می‌توانید تمامی مشخصات سرور خود از جمله سیستم‌عامل، منطقه‌ی جغرافیایی و میزان منابع مورد نیازتان از جمله دیسک، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، CPU و تعداد IP را در محصول سرور ابری آروان انتخاب کنید. در سرورهای ابری بامداد نیز این امکان وجود دارد که منابع و سیستم‌عامل دلخواه را به فراخور نیازتان مشخص کرده و تا پایان تابستان از ۳۰ درصد تخفیف ۳ ماه بهره‌مند شوید.

دریافت پکیجی سرور

به کمک سرور ابری آروان این امکان را خواهید داشت تا بتوانید سرور خود را به شکل پکیجی شامل سوییچ، روتر و فایروال دریافت کنید. تأمین امنیت و برخورداری از امکانات بیشتر مهم‌ترین مزیت بهره‌مندی از این پکیج‌ها است. همچنین استفاده از پکیج سرور فرایند کار شما را تسهیل می‌کند.

پشتیبانی بدون وقفه

شما می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته، از پشتیبانی تیم فنی ابر آروان برخوردار شوید. در هر قسمت از فرآیند تهیه تا استفاده از سرور ابری، تیم پشتیبانی آروان در کنار شما است تا بدون نگرانی این مسیر را طی کنید. همچنین اگر به انتقال یا راه‌اندازی سرور نیز نیاز دارید تیم کوچ ابری آروان می‌تواند در این مسیر همراه‌تان باشد.

یکپارچه با CDN

با تهیه‌ی سرور ابری آروان خیال‌تان از بابت CDN هم راحت می‌شود. سرورهای ابری دیتاسنتر بامداد با شبکه توزیع محتوا (CDN) یکپارچه است تا شما بدون هیچ نگرانی بتوانید از هر دو سرویس در کنار هم استفاده کنید و بهترین کیفیت را داشته باشید.

امنیت سرور ابری

در سرورهای ابری آروان علاوه‌بر امکانات متنوع امنیتی، تمامی سرورها به‌شکل ۲۴ ساعته تحت مانیتورینگ کامل سیستم هستند و گزارش آن هم دردسترس شما قرار می‌گیرد. همچنین امکان آن را دارید که در هر لحظه از وضعیت کلی سرور خود اسنپ‌شات تهیه کنید تا در مواقع لزوم، سرور خودتان را به وضعیت دلخواه بازگردانید. از طرف دیگر با وجود فایروال اختصاصی، شما می‌توانید سطح دسترسی را تنظیم و مدیریت کنید. این مهم می‌تواند از نفوذ ناخواسته به سرور و مشکلات بعدی آن جلوگیری کند.

آمادگی میزبانی از کسب‌وکارهای بزرگ

اگر سازمان یا کسب‌وکار بزرگی هستید و نیاز بیش‌تری به منابع و امنیت دارید، در دیتاسنتر بامداد امکان ارایه Cloud Dedicated Server به سازمان‌ها وجود دارد. ابرهای خصوصی به کمک کسب‌وکارهای بزرگ می‌آیند تا حاکمیت و میزبانی داده‌های سازمانی را در محیط‌های قابل اعتماد حفظ کنند. سرور اختصاصی با ارایه‌ی کنترل بیشتر بر زیرساخت، امنیت ابری سخت‌گیرانه‌تر و انطباق با مقررات را برای میزبانی فرآیندهای پیچیده و حساس به‌شکل اختصاصی امکان‌پذیر می‌کند.

علاوه‌ بر سرور اختصاصی سازمان‌های بزرگ می‌توانند از سرورهای ابری مقیاس‌پذیر و پایدار ابر آروان نیز استفاده کنید و مانند مشتریانی چون فوتبالی، آیتول، تپسی، آچاره و … از خدمات متنوع این محصول بهره‌مند شوند.

بدین منظور ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید از ۱۹ تا ۳۱ شهریور با استفاده از پیشنهاد سازمانی ابر آروان در دیتاسنتر بامداد و با عقد قرارداد یک ساله، از سه ماه خدمات رایگان سرورهای ابری آروان استفاده کنید. برای ثبت درخواست به صفحه سرور ابری بامداد بروید.

بهره‌مندی از بازارچه ابر آروان با سرور ابری بامداد

در بازارچه ابر آروان می‌توانید تمامی نرم‌افزارهای موردنیاز خودتان را تنها با یک کلیک روی سرور نصب و اجرا کنید. این بازارچه نرم‌افزارهای متنوعی در زمینه‌های زیرساخت، مدیریت محتوا، پایگاه داده، تجارت الکترونیک، پشتیبانی، امنیت و رصد باگ دارد.

در این بازارچه شما به انواع اپلیکیشن‌های IaaS Images مانند وردپرس دسترسی دارید و می‌توانید تنها با یک کلیک نرم‌افزار مورد نظر خود را روی سرورهای ابری بامداد نصب و راه‌اندازی کنید.

فرصت ویژه برای خرید سرور ابری

اگر می‌خواهید سرور ابری تهیه کنید، از ۱۹ شهریور تا پایان تابستان یک فرصت ویژه دراختیار شما است. تمامی سرورهای ابری در دیتاسنتر بامداد آروان در این مدت با ۳۰ درصد تخفیف ۳ ماهه عرضه می‌شوند. کافی است با تهیه هریک از سرورهای ابری «بامداد»، از مزایای بی‌شمار سرور ابری در کنار پشتیبانی همیشگی برخوردار شوید. برای خرید سرور ابری از دیتاسنتر بامداد در سایت ابر آروان ثبت نام کنید و در کم‌تر از ۳۰ ثانیه یک سرور ابری بسازید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا