zoomit

ظرفیت باتری سری جدید اپل واچ‌ فاش شد

ظرفیت باتری سری جدید اپل واچ‌ فاش شد

اپل طبق عادت همیشگی خود، هنگام معرفی محصولات جدیدش از اعلام ظرفیت باتری آن‌ها خودداری می‌کند و درعوض میزان شارژردهی آن را ارائه ‌می‌دهد. خوشبختانه آژانس‌های صدور گواهی همیشه ظرفیت دقیق باتری محصولات الکترونیکی را در پایگاه داده‌ی خود ثبت می‌کنند و اکنون براساس داده‌های ۳C چین، ظرفیت باتری همه‌ی مدل‌های جدید اپل واچ که هفته‌ی گذشته معرفی شده‌اند، دردسترس قرار گرفته است.

به گزارش GSMArena، نسخه‌ی ۴۰ میلی‌متری مدل ۲۰۲۲ اپل واچ SE، کمترین ظرفیت باتری را میان ساعت‌های هوشمند جدید اپل دارد و طبق اطلاعات ۳C به باتری ۲۴۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. مدل ۴۴ میلی‌متری این محصول نیز از باتری ۲۹۶ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۸ نیز به‌ترتیب از باتری ۲۸۲ میلی‌آمپرساعتی و ۳۰۸ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند.

ساعت‌های سری ۸ اپل با نمایشگر همیشه روشن، سیستم ردیابی خودکار فعالیت و تشخیص سقوط، با هربار شارژ کامل تا ۱۸ ساعت دوام خواهند آورد، اما حالت اختیاری کم‌مصرف تعبیه‌شده روی این محصولات به شما اجازه می‌دهد با غیرفعال کردن برخی ویژگی‌ها، عمر باتری را تا ۳۶ ساعت افزایش دهید.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تراشه S8 اپل واچ‌های ۲۰۲۲ درواقع همان تراشه S7 و S6 با نام جدید است
  • آینده اپل واچ؛ آیا اپل واچ به محصول مهم بعدی اپل تبدیل می‌شود؟

اپل واچ اولترا نیز از باتری ۵۴۲ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و این یعنی بزرگ‌ترین باتری میان ساعت‌های ۲۰۲۲ اپل به این مدل اختصاص یافته است. طبق ادعای اپل، این محصول با هربار شارژ کامل و درحالت فعال بودن قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن، تمرینات خودکار و ردیاب ضربان قلب، تا ۳۶ ساعت استفاده‌ی معمولی دوام خواهد آورد. این شرکت همچنین در اواخر سال جاری، حالت کم‌مصرف را روی ساعت پرچم‌دار جدید خود ارائه خواهد داد که عمرباتری آن را به ۶۰ ساعت ارتقا می‌دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا