zoomit

طعنه سامسونگ به آیفون ۱۴ در ویدیویی تبلیغاتی: نوآوری‌های گلکسی به‌این‌زودی‌ها به آیفون نمی‌آیند

طعنه سامسونگ به آیفون ۱۴ در ویدیویی تبلیغاتی: نوآوری‌های گلکسی به‌این‌زودی‌ها به آیفون نمی‌آیند

اپل هفته‌ی آینده در جریان برگزاری رویداد Far Out از نسل جدید آیفون و اپل واچ پرده‌برداری می‌کند. درحالی‌که فاصله‌ی چندانی تا رویداد اپل باقی نمانده، شایعه‌های مربوط به آیفون به اوج رسیده است.

درحالی‌که طرفداران اپل مشغول بحث درباره‌ی مشخصات احتمالی آیفون ۱۴ هستند، سامسونگ با ویدیویی تبلیغاتی تلاش کرده است خودش را در معادلات جا کند: «کمربندهای خود را برای رونمایی گوشی جدید اپل ببندید، درحالی‌که وارد دنیایی می‌شوید که توجهات به سمت شما جلب نمی‌شود.»

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات

سامسونگ در ویدیوی تبلیغاتی جدیدش قابلیت‌هایی اشاره کرده که در صورت خرید آیفون ۱۴ از آن‌ها محروم می‌شوید. ویدیوی سامسونگ روی گوشی‌های گلکسی S22 اولترا و گلکسی زد فلیپ ۴ متمرکز است.

سامسونگ می‌گوید در گوشی‌هایش پروضوح‌ترین حسگر تصویر دنیا را استفاده کرده است و امکان تصویربرداری از ماه را به‌لطف بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری ارائه می‌دهد. شایعه‌ها می‌گویند اپل قابلیت تصویربرداری نجومی را به آیفون ۱۴ اضافه می‌کند و احتمالاً آنچه سامسونگ درباره‌ی توانایی‌های دوربین گوشی‌ گلکسی S22 اولترا گفته، طعنه‌ی مستقیم به اپل است.

سامسونگ در ویدیوی تبلیغاتی‌اش می‌گوید نوآوری‌های این‌چنینی «به‌این‌زودی‌ها به آیفون اضافه نمی‌شود.» در نیمه‌ی پایانی ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ جلوه‌ای بصری می‌بینیم که بسیار شبیه به دعوت‌نامه‌ی رویداد Far Out اپل است.

به گزارش newslan، پیش‌بینی شده است اپل گوشی آیفون ۱۴ پرو را با قیمت حدودا ۱٬۰۰۰ تا ۱٬۱۰۰ دلار معرفی کند. گلکسی S22 اولترا و گلکسی زد فلیپ ۴ نیز قیمت نسبتاً مشابهی دارند و به همین دلیل رقیب مستقیم آیفون ۱۴ پرو محسوب می‌شوند. سامسونگ در ویدیوی تبلیغاتی خود افزون‌بر توانایی‌های دوربین گوشی‌هایش، روی فرم‌فکتور منحصربه‌فرد گلکسی زد فلیپ ۴ مانور داده است.

مقاله‌های مرتبط:

  • از آیفون ۱۴ تا نسل بعدی ایرپاد پرو؛ هر آنچه از رویداد Far Out اپل انتظار داریم
  • ایستر اگ دعوت‌نامه رویداد Far Out اپل به حالت تصویربرداری نجومی در آیفون ۱۴ اشاره می‌کند
  • با آیفون ۱۴ و iOS 16، احتمالاً میلیون‌ها کاربر اندروید به اکوسیستم اپل مهاجرت خواهند کرد

این نخستین باری نیست که سامسونگ در تبلیغاتش به اپل طعنه می‌زند. این شرکت به‌دفعات تلاش کرده قابلیت‌های آیفون را سطح پایین جلوه دهد تا کاربران iOS را به سمت دستگاه‌های اندرویدی خود بکشاند. این در حالی است که تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند با رونمایی آیفون ۱۴ و انتشار iOS 16 میلیون‌ها نفر از علاقه‌مندان اندروید به iOS مهاجرت کنند.

اپل ۱۶ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را رونمایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود مدل‌های پرو مجهز به پردازنده‌ی A16 و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشند و در بالای نمایشگر از حفره به جای بریدگی استفاده کنند. اپل احتمالاً افزون‌بر آیفون‌ها،‌ از اپل واچ سری ۸ و اپل واچ SE نسل جدید و اپل واچ پرو هم پرده‌برداری خواهد کرد.

شما کاربران newslan چه دیدگاهی درباره‌ی ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ دارید؟

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا