zoomit

طراحی گلکسی S23 اولترا درمقایسه‌با نسخه قبلی انحنای کمتری خواهد داشت

طراحی گلکسی S23 اولترا درمقایسه‌با نسخه قبلی انحنای کمتری خواهد داشت

افشاگر معروف، Ice Universe، با انتشار توییتی جدید سعی می‌کند به هزاران دنبال‌کننده‌ی خود اعلام کند که گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا از کدام سبک طراحی بهره خواهند برد و غول فناوری کره‌ای چه برنامه‌هایی برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار خود دارد. گفته می‌شود این گوشی‌ها از سیستم-روی-چیپ (SoC) ارتقایافته‌ استفاده خواهد کرد؛ درحالی‌که میزان انحنا در طراحی گلکسی S23 اولترا درمقایسه‌با قبل کاهش خواهد یافت.

Ice Universe بارها درباره‌ی سری گلکسی S23 سامسونگ اظهارنظر کرده و نکاتی درباره‌ی مشخصات فنی و طراحی سه‌ مدل این گوشی‌ها ارائه داده است. او این‌ بار چند توییت درباره‌ی پرچم‌داران آینده‌ی سامسونگ منتشر و انتظاراتش از طراحی کلی این محصولات را بیان کرده است.

رندر گلکسی S23 اولترا سامسونگ

ابتدا به‌سراغ گلکسی S23 اولترا می‌رویم که رقیب مستقیم آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. درواقع، می‌توان گفت اگر کاربران علاقه‌مند به محصولات پرچم‌دار سامسونگ به‌دلیل حفظ حریم خصوصی بهتر در محصولات اپل تصمیم بگیرند به گوشی‌های این شرکت مهاجرت کنند، به‌احتمال زیاد نسل بعدی آیفون‌های اپل را به‌جای پرچم‌داران آینده‌ی سامسونگ انتخاب خواهند کرد.

Ice Universe معتقد است که بیشترین تفاوت طراحی S23 اولترا درمقایسه‌با مدل کنونی این محصول مربوط به قاب آن است. همان‌طور‌که اشاره کردیم، تغییرات ظاهری گلکسی S23 اولترا درمقایسه‌با S22 اولترا بسیار جزئی خواهد بود و از‌‌آن‌‌‌‌جا‌‌‌که بسیاری از کاربران از طراحی پرچم‌دار کنونی سامسونگ راضی هستند، منطقی به‌نظر می‌رسد این شرکت نسل بعدی گوشی یادشده را با طرحی مشابه روانه‌ی بازار کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سری گلکسی S23 سامسونگ؛ همه مواردی که تاکنون می‌دانیم و آنچه می‌خواهیم ببینیم
  • گلکسی S23 اولترا احتمالاً با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تولید می‌شود

گفته می‌شود عرض بخش میانی گلکسی S23 اولترا بزرگ‌تر از مدل کنونی آن خواهد بود و درمقابل، میزان انحنای نمایشگر آن باید کاهش یابد. طبق شایعات، گلکسی S23 اولترا از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک جدید کوالکام ۳D Sonic Max و حافظه‌ی UFS 4.0 استفاده خواهد کرد. سامسونگ مثل اپل که طرفداران آن از فقدان تغییرات درخورتوجه در مدل‌های جدید آیفون ناراضی هستند، باید به این نکته توجه خاصی کند.

اگر سامسونگ احساس کند که با گلکسی S22 اولترا به کمال طراحی نزدیک شده است، نسل بعدی این محصول را نیز با همین سبک و با تغییرات جزئی روانه‌ی بازار خواهد کرد. بدین‌ترتیب، انتظار می‌رود این برند بیشتر تمرکزش را روی ارتقای قطعات داخلی و امکانات معطوف کند. Ice Universe درباره‌ی گلکسی S23 استاندارد و گلکسی S23 پلاس نیز نظر مشابهی دارد و می‌گوید این دو دستگاه با ظاهری شبیه نسل کنونی آن‌ها عرضه خواهند شد و تغییرات عمده و مهم در دل آن‌‌ها اعمال می‌شود.

این افشاگر می‌گوید پرچم‌داران بعدی سامسونگ از همان صفحه‌نمایش و حسگرها و دوربین نسل کنونی بهره خواهند برد و حتی امکان دارد ظرفیت باتری، بدون تغییر باقی بماند. البته انتظار می‌رود سری گلکسی S23 با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 روانه‌ی بازار شوند که این ویژگی به‌تنهایی می‌تواند دلیل بسیار قانع‌کننده‌ای برای بسیاری از خریداران باشد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا