zoomit

شیائومی Watch S1 Pro با ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف و GPS داخلی رونمایی شد

شیائومی Watch S1 Pro با ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف و GPS داخلی رونمایی شد

شیائومی سرانجام در رویداد امروز، در کنار محصولاتی مثل گوشی تاشو میکس فولد ۲ و نسل جدید ایربادهای خود، ساعت هوشمندی نیز معرفی کرد که Watch S1 Pro نام دارد. یکی از ویژگی‌های مهم S1 Pro تغییر دکمه کناری آن به کراون دیجیتالی است. جدیدترین محصول غول چینی مدل ارتقایافته‌ای از Watch S1 است که در دسامبر سال گذشته معرفی شد.

برای شناخت ساعت هوشمند جدید شیائومی تا انتهای این مقاله با newslan همراه باشید.

شیائومی واچ اس ۱ پرو با بند چرمی و پلاستیکی

واچ اس ۱ پرو به گونه‌ای طراحی شده که بیشتر شبیه ساعتی معمولی به نظر می‌رسد و به همین دلیل حس خاصی به کاربر منتقل می‌کند. شیائومی بند‌های چرمی برای آن در نظر گرفته تا بتوان به‌راحتی آن را در مکان‌های رسمی مورد استفاده قرار داد. البته بند این محصول را می‌توان به‌راحتی با گزینه‌های دیگر که دربرابر آلودگی و صدمات مقاوم بیشتری دارند و برای ورزش راحت‌تر هستند، جایگزین کرد.

واچ S1 پرو از صفحه‌نمایش OLED گرد ۱٫۴۷ اینچی با سایز ۴۶ میلی‌متر و وضوح ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل بهره می‌برد و با شیشه یاقوت کبود محافظت می‌شود. این محصول همچنین دارای بدنه فولادی ضد زنگ، کراون دیجیتالی و یک دکمه تقریباً نامرئی در سمت راست خود است. چند واچ فیس جذاب نیز توسط شیائومی به نمایش گذاشته شد که از تم پریمیوم ساعت‌های مکانیکی لوکس الهام می‌گیرند. درضمن، نمی‌توان توانایی مقاومت آن دربرابر آب تا عمق ۵ متری را نادیده گرفت.

نمای کناری شیائومی واچ اس ۱ پرو با بند لاستیکی

محصول جدید شیائومی به تراشه‌ی پردازشی ۱۲ نانومتری ناشناسی مجهز شده است که به ادعای شرکت سازنده توانایی ارائه‌ی عملکرد عالی و عمر باتری طولانی را دارد. واچ S1 پرو از شارژ سریع بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا دو روز می‌توان از آن استفاده کرد.

ساعت هوشمند جدید شیائومی از اپ‌های شخص ثالث پشتیبانی کرده و MIUI را اجرا می‌کند. ویژگی‌های دیگری مانند پخش موسیقی، کنترل تلویزیون‌های شیائومی، چراغ قوه و … نیز توسط آن ارائه می‌شوند. این ساعت هوشمند دارای بلوتوث ۵.۰ و توانایی پشتیبانی از اتصال NFC است.

ساعت شیائومی اس ۱ پرو دارای GPS داخلی است، بنابراین می‌توانید مسیرهایی مانند دویدن و دوچرخه سواری را بدون حمل تلفن هوشمند خود ذخیره کنید.همچنین این محصول حالت‌های تمرینی زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

شیائومی واچ اس ۱ پرو با بند چرمی از نمای کنار

از قابلیت‌های جذاب ساعت Xiaomi Watch S1 Pro می‌توان به نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب و اندازه‌گیری خودکار سطح اکسیژن خون اشاره کرد. این موارد می‌توانند الگوهای خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کنند. درضمن، گجت پوشیدنی مذکور دارای بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی است.

Xiaomi Watch S1 Pro باتری‌ای با ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت دارد که ادعا می‌شود با شارژ کامل تا ۱۵ روز روشن می‌ماند. ساعت جدید شیائومی از شارژ مغناطیسی و همچنین شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • میکس فولد ۲ شیائومی با نمایشگر بزرگ، ضخامت اندک و پردازنده پرقدرت رونمایی شد

در نهایت نیز باید گفت شیائومی واچ اس ۱ پرو ۲۲۲ دلار قیمت دارد و هنگام خرید آن می‌توانید از میان انواع بند‌های مختلف هرکدام که باب سلیقه‌تان بود را انتخاب کنید. این ساعت هوشمند از امروز برای خرید در چین دردسترس است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا