zoomit

شیائومی بیش از ۲۴۰ میلیون گوشی ردمی نوت در سراسر جهان فروخته است

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، لو ویبینگ، مدیرکل برند ردمی اعلام کرد که بیش از ۲۴۰ میلیون دستگاه سری ردمی نوت در سراسر جهان فروخته شده است. به‌نظر می‌رسد از ماه می که این رقم به ۲۰۰ میلیون رسید، سرعت فروش افزایش پیدا کرده است.

تعداد دستگاه‌های فروخته شده قبل از آن، یعنی در نوامبر سال ۲۰۲۲، تعداد ۱۴۰ میلیون و در اکتبر ۲۰۱۹، تعداد ۱۰۰ میلیون دستگاه بود. بنابراین در ۵ ماه گذشته شیائومی موفق به فروش ۴۰ میلیون ردمی نوت شده است؛ یعنی به‌طور متوسط ۸ میلیون دستگاه در ماه.

براساس گزارش‌های قبلی که منتشر کردیم، این شرکت در آینده استراتژی عرضه‌ی دو نسل ردمی نوت در سال را دنبال خواهد کرد. نسل اول عملکرد را افزایش خواهد داد و در نسل دوم بهبود‌هایی روی دستگاه‌‌ها صورت خواهد گرقت. گوشی‌های این سری قیمتی حدود ۲۵۰۰ یوآن (۳۹۰ دلار) دارند.

۱۰ هزار فروشگاه شیائومی

به‌گفته‌ی لو ویبینگ که همچنین رئیس بخش بین‌المللی است، توسعه‌ی جهانی توسط شبکه خرده‌فروشی به‌شیائومی کمک خواهد کرد که تا پایان اکتبر، ۱۰هزار فروشگاه شیائومی در سراسر جهان وجود داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، ده‌هزارمین فروشگاه در بندر شادی شنژن خواهد بود. هدف این شرکت پوشش ۸۰ درصدی شهرستان‌های چین است و درحال‌حاضر برخی از مناطق، ۱۰۰ درصد پوشش داده شده‌اند.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی میزان فروش ردمی نوت چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا