zoomit

شیائومی احتمالا گوشی پرچم‌دار ردمی را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه خواهد کرد

شیائومی، امروز ۶ آبان ۱۴۰۰، سری ردمی نوت ۱۱ را معرفی کرد و اکنون در گزارشی از گیزموچاینا، منبعی آگاه اطلاعات جالبی درباره‌ی دستگاه دیگری که احتمال دارد به‌زودی وارد بازار شود، افشا کرده است. به‌نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید و ارزان‌قیمت ردمی را عرضه کند.

این اخبار را منبع اطلاعاتی شناخته‌شده‌ی Digital Chat Station در ویبو به‌اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد پرچم‌دار جدیدی با برند ردمی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام به‌زودی عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر، ردمی K40 گوشی هوشمند پرچم‌داری است که از تراشه‌ی مذکور بهره می‌برد و قیمت بسیار رقابتی دارد.

بنابراین عجیب به‌نظر می‌رسد این شرکت مدل دیگری را عرضه کند که با گوشی‌های خود رقابت کند. متأسفانه به‌غیر از افشای نوع تراشه، منبع اطلاعاتی نام‌برده‌شده جزئیات دیگری درباره‌ی پرچم‌دار آینده‌ی ردمی ارائه نکرده است؛ اما ازآنجایی که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده خواهد کرد، احتمالا بین گوشی‌های بالا‌رده و میان‌رده مشابه ردمی K40 قرار خواهد گرفت.

گفتنی است شیائومی پس از عرضه‌ی سری K30‌ در سال ۲۰۲۰، از ردمی K30S رونمایی کرده بود. به‌عبارت دیگر، گوشی آینده‌ی ردمی احتمال دارد جزو سری ردمی K باشد و شاید حتی یکی از نسخه‌های دیگر سری K40 نیز باشد. به‌خاطر داشته باشید که این گزارش هنوز تأیید نشده است؛ اما انتظار می‌رود که به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی هوشمند در دسترس قرار بگیرد.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی این گزارش چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا