zoomit

شیائومی احتمالاً برند جدیدی را برای «خوره‌های فناوری» معرفی خواهد کرد

شیائومی احتمالاً برند جدیدی را برای «خوره‌های فناوری» معرفی خواهد کرد

شیائومی به برند‌های فرعی مانند ردمی و پوکو برای پاسخ‌گویی به مخاطبانش بسیار متکی است. حال گزارشی تازه ادعا می‌کند که این شرکت احتمالاً در حال آماده‌شدن برای معرفی سری کاملاً جدیدی از دستگاه‌ها یا برند فرعی دیگری است که عمدتاً علاقه‌مندان به فناوری را هدف قرار می‌دهد. گفته می‌شود گوشی‌های هوشمندی که با این برند فروخته می‌شوند، سیستم‌عاملی خواهند داشت که تا حد زیادی به اندروید خام شباهت دارد.

به‌گزارش گیزموچاینا، هنوز نام برند جدید شیائومی مشخص نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد هدف اصلی آن علاقه‌مندان به دنیای فناوری هستند. در گزارش‌های اخیر ذکر شده بود که گوشی‌های هوشمندی که با این برند تجاری عرضه می‌شوند، از پردازنده‌های سری ۷۰۰ کوالکام پشتیبانی و اندرویدی نسبتاً خام با حداقل سفارشی‌سازی را اجرا می‌کنند. علاوه‌بر‌این، ظاهراً برای گوشی‌های مذکور سه به‌روزرسانی بزرگ و چهار سال پچ امنیتی ارائه خواهد شد.

همچنین، گفته می‌شود که گوشی‌های برند زیرمجموعه‌ی جدید شیائومی بین ۱۵ تا ۲۵ هزار روپیه (۱۸۸ تا ۳۱۳ دلار) قیمت خواهند داشت. جالب این‌‌جا است که اکثر گوشی‌های ردمی و پوکو نیز در همین بازه‌ی قیمتی قرار دارند. علاوه‌بر‌این، دستگاه‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند، در هند تولید می‌شوند و ادعا می‌شود گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی این برند به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز خواهند شد؛ درحالی‌که گوشی‌های پریمیوم‌تر از اسنپدراگون ۷۷۸ استفاده خواهند کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • شیائومی بهترین و بدترین اتفاق دنیای اندروید است

شیائومی بخش گوشی‌های هوشمند مخصوص علاقه‌مندان به تکنولوژی را راه‌اندازی خواهد کرد؛ زیرا معتقد است که رفتن افراد به‌سمت وان‌پلاس و کاهش محبوبیت دستگاه‌های پیکسل در هند، فضایی ایجاد کرده است که می‌توان آن را با سری جدیدی از دستگاه‌ها یا برندهای فرعی پر کرد.

در‌نهایت، باید اشاره کنیم که شیائومی هیچ‌یک از ادعاهای منتشرشده را تأیید نکرده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا