zoomit

شرایط خرید الوند اقساطی با فرهان دیزل

شرایط خرید الوند اقساطی با فرهان دیزل

این شرکت حدود ۵۴ سال سابقه تولید کامیون دارد که معمولاً کامیون‌های آن در دو کلاس ۸ تن و همچنین ۶ تن تولید می‌شوند که به‌عنوان ماشین آلات سنگین در بازار به فروش می‌رسند. به‌طور کلی می‌توان گفت که کامیونت الوند از جمله جدیدترین محصولات شرکت خودروسازی سایپا دیزل است که در آن از آخرین تکنولوژی روز دنیا و همچنین امکانات جدید همچون جی پی اس استفاده شده است. به همین دلیل است که توانسته است رضایت مشتریان را دریافت کند.

در واقع کامیونت الوند در سال‌‌های اخیر تغییرات بسیار زیادی داشته است که موجب گردیده توجه بسیاری از کاربران به آن جلب شود. از جمله تغییرات کامیونت الوند می‌توان به یخچال، باری فلزی، سیستم جی پی اس، مسقف چادری و…. اشاره نمود. همچنین خرید الوند اقساطی از دیگر مزایای آن به شمار می‌ رود. بنابراین افرادی که قصد خرید الوند ۶ تن اقساطی ۱۴۰۱ و همچنین الوند ۸ تن اقساطی ۱۴۰۱ را دارند می‌توانند با گرفتن وام بانکی آن را دریافت نمایند. در این مطلب قصد داریم که اطلاعات بیشتری در مورد خرید الوند اقساطی دراختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.

خرید الوند اقساطی ۱۴۰۱

به‌طور کلی می‌توان گفت یکی از مهم ترین مسائل برای خرید کامیونت الوند خرید اقساطی آن است. به همین دلیل است شرکت دیزلیران شرایطی را برای خرید الوند اقساطی در نظر گرفته است. از جمله این شرایط می‌ توان به وام بانکی و همچنین شرایط آزاد تا ۵۰ درصد اشاره نمود. دقت داشته باشید که این وام بانکی با کمترین بهره به خریداران ارائه داده می‌شود. همچنین مبلغ اقساط کامیونت الوند با توجه به وام دریافتی و شرایط تعیین شده مشخص می‌گردد.

هم اکنون الوند ۶‌ تن اقساطی ۱۴۰۱ و همچنین الوند ۸ تن اقساطی ۱۴۰۱در کمپانی سایپا دیزل به مشتریان عزیز ارائه داده می‌شود. بهتر است بدانید که برخی از ویژگی ها در این دو کامیونت با یکدیگر متفاوت هستند. اما به هر حال از نظر کارایی تفاوت آنچنانی با یکدیگر نخواهند داشت. به‌طور کلی می‌ توان گفت کامیونت الوند یکی از پیشرفته ترین کامیونت‌های امروزی اما ارزان‌قیمت است و بیشتر برای حمل و نقل‌های بین جاده مناسب است.

ویژگی های کامیونت الوند

در واقع مهم ترین مسئله‌ای که در هنگام خرید الوند اقساطی بیان می‌شود ویژگی‌های آن است. به‌طور کلی کامیونت الوند دارای کارایی‌ها و ویژگی‌های خاص یک خودروی کشنده است. از جمله این ویژگی‌ها یا کارایی‌ها می‌توان به مواردی همچون قدرت موتور تا ۱۵۵ اسب بخار، دارای ۴ سیلندر با حجم حدودی ۸ لیتر برای هر سیلندر، گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر، موتور میزان ۲۶۰۰ دور در دقیقه، گنجایش روغن ۲ لیتر، دارای ظرفیت مایع خنک‌کننده در حد ۲۰ لیتر، دارای ۷ دنده که ۶ دنده جلو و ۱ دنده عقب است، دارای سیستم تعویض دنده کابلی، کلاچ هیدرولی‌ و تک صفحه ایی و…. اشاره نمود.

کامیونت الوند

مدارک لازم برای ثبت نام الوند ۱۴۰۱

دقت داشته باشید اگر از جمله افرادی هستید که قصد خرید الوند اقساطی را دارید باید حتماً قبل از خرید مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. البته قبل از آن مشخص کنید که قصد خرید الوند ۶ تن اقساطی ۱۴۰۱ یا الوند ۸ تن اقساطی ۱۴۰۱ را دارید. همچنین بهتر است بدانید که برای خرید الوند اقساطی به ضامن نیز نیاز دارید. بنابراین باید حتماً مدارک ضامن‌ها را نیز برای خرید این کامیونت همراه داشته باشید.

از جمله مدارک لازم برای خرید الوند اقساطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن معرفی از سازمان راهداری، فروشنده خودرو یا درخواست متقاضی
  • همراه داشتن اصل و همین طور کپی از همه صفحات شناسنامه
  • همراه داشتن اصل و کپی از کارت ملی به صورت پشت و رو
  • ارائه دادن مدارک مورد نیاز از حرفه و شغل
  • همراه داشتن گواهی صحت امضا که باید از دفاتر اسناد رسمی گرفته شود.
  • همراه داشتن گواهی ثبت نام ثنا
  • همراه داشتن پرینت گردش حساب از سه ماه جاری و همچنین درآمدی ممهور با مهر بانک
  • تکمیل کردن فرم های لیزینگ
  • برگه سبز یا همان سند مالکیت خودرو برای خودروهای پلاک دار
  • آخرین سند قطعی خودروهای پلاک دار یا سند کمپانی
  • اطلاعات تماس، آدرس محل سکونت و همین طور کد پستی برای خودروهای پلاک‌دار
  • همراه داشتن برگ کارشناسی که از کارشناسی رسمی دادگستری باشد و همین طور مورد تأیید لیزینگ
  • ارائه دادن لاشه چک‌های قسط و همین طور ضمانت به همراه ثبت صدور در سامانه صیاد
  • همراه داشتن مفاصا حساب مالیات بر مشاغل

مدارک مربوط به ضامنین برای خرید الوند اقساطی:

  • جواز کسب، کارت هوشمند یا فیش حقوقی
  • داشتن دسته چک
  • گرفتن پرینت از حساب بانکی
  • همراه داشتن مدارک شناسایی ضامن همچون کارت ملی و شناسنامه

در نهایت بهتر است بدانید که برای خرید الوند اقساطی ضامن‌ها در هیچ صورتی نباید چک معوقه اقساط یا برگشتی داشته باشند.

قیمت کامیونت الوند

همان‌طور که گفته شد کامیونت الوند از جمله ارزان‌ترین مدل‌های کامیون‌های کشنده هستند که در ایران وجود دارند. به‌طور کلی کامیونت الوند مانند دیگر خودروهای کشنده دارای کارایی بسیار بالایی است. بنابراین شما می ‌توانید برای تمامی حمل و نقل های بین جاده از آن استفاده کنید. همچنین این کامیونت دارای مزایای بسیار زیادی است. پس افرادی که قصد حمل بار بین جاده‌ای را دارند می‌توانند با خرید الوند اقساطی از مزایای بسیار آن استفاده نمایند.

یک نکته مهم دیگری که باید بدانید آن است که مبلغ اقساط کامیونت الوند و همچنین قیمت آن با توجه به ظرفیتی که دارد تعیین می‌شود. بنابراین رانندگان یا کاربران باید قبل از خرید کامیونت بدانند که قرار است چه نوع باری حمل شود. سپس با توجه به حرفه و نوع باری که قرار است حمل شود کامیونت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

البته اگر قصد خرید الوند اقساطی را دارید می‌توانید با شرکت‌های بزرگ همچون شرکت فرهان دیزل ارتباط برقرار کنید. در واقع شرکت فرهان دیزل انواع الوند ۶ تن اقساطی ۱۴۰۱ و همچنین الوند ۸ تن اقساطی ۱۴۰۱ را با بهترین شرایط دراختیار شما دوستان عزیز قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید از کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه‌ای که در این شرکت حضور دارند برای خرید بهتر کمک بگیرید.

فرهان دیزل

فروش اقساطی الوند

در حال حاضر قیمت کامیونت الوند دارای نوساناتی است. بنابراین همه افراد یا رانندگان قادر به خرید آن نخواهند بود. به همین دلیل است که نمایندگی های بزرگ سعی کرده‌اند شرایطی را ایجاد نمایند تا افراد بتوانند این کامیونت را به صورت اقساطی خریداری نمایند.

یکی از شرکت‌های معتبر و رسمی کشور که می‌توانید برای خرید الوند اقساطی به آن مراجعه کنید شرکت فرهان دیزل است. هرچند که ماشین های سنگین الوند قیمت مناسبی دارند اما بازهم افرادی هستند که نمی‌توانند آن را به صورت نقدی خرید نمایند. بنابراین بهتر است با مراجعه به شرکت‌هایی همچون فرهان دیزل به خرید الوند ۶ تن اقساطی ۱۴۰۱ و الوند ۸ تن اقساطی ۱۴۰۱ بپردازند. بهتر است بدانید که مبلغ اقساط کامیونت الوند در این شرکت با توجه به شرایط تعیین شده و همچنین نوع وام بانکی تعیین می‌گردد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا