zoomit

سری Red Magic 7S احتمالاً با نمایشگر OLED، خنک‌کننده مایع و حداکثر ۱۸ گیگابایت رم معرفی می‌شوند

سری Red Magic 7S احتمالاً با نمایشگر OLED، خنک‌کننده مایع و حداکثر ۱۸ گیگابایت رم معرفی می‌شوند

نوبیا ۱۱ جولای (۲۰ تیر) رویدادی در چین برگزار و در آن، سری Red Magic 7S را معرفی خواهد کرد. مشخصات این گوشی‌ها قبلاً در گزارش‌ها و شایعه‌‌‌های مرتبط فاش شده است. این دو دستگاه گواهی TENAA را دریافت کرده‌اند و حالا تاریخ عرضه‌ی آن‌ها به‌همراه رندرهای جدید دردسترس قرار گرفته است.

به‌گزارش Gizmochina، رندرهای جدید Red Magic 7S پرو نشان می‌دهد این محصول از بدنه‌ی پشتی شفاف نقره‌ای با فن مجهز به نورپردازی RGB بهره خواهد برد. گفته می‌شود سرعت این فن ۲۰ هزار دور‌بردقیقه است. پشت این دستگاه نیز میزبان دوربین سه‌گانه و فلش LED و ورودی جریان هوا است. دکمه‌های مخصوص گیمینگ هم در لبه‌ی این دستگاه تعبیه شده تا تجربه‌ای بهتر هنگام اجرای بازی‌ها ارائه دهد.

انتظار می‌رود Red Magic 7S Pro به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری خنک‌کننده‌ی مایع ICE 10.0 مجهز شود. برای فعال‌کردن این سیستم خنک‌کننده می‌توان از سوئیچ قرمزرنگ تعبیه‌شده در لبه‌ی سمت‌ چپ استفاده کرد. تام تجاری Red Magic و لوگو آن نیز در مرکز بدنه‌ی پشتی این گوشی جک شده است. نمای جلو دستگاه نشان می‌دهد از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

مشخصات سری Red Magic 7S براساس شایعات

رندر نوبیا Red Magic 7S Pro

مقاله‌ی مرتبط:

  • مخترع اولین موبایل دنیا روزانه زمان اندکی از گوشی استفاده می‌کند
  • نسخه Dimensity شیائومی ۱۲S Pro از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد

فهرست TENAA نشان می‌دهد Red Magic 7S پرو به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و وضوح Full HD پلاس، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، حداکثر ۱۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز خواهد شد. این گوشی گیمینگ به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۲ را با رابط کاربری سفارشی این برند اجرا خواهد کرد. دوربین سلفی زیر نمایشگر Red Magic 7S پرو ۸ یا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و انتظار می‌رود به دروبین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی نیز مجهز شود. این گوشی هوشمند از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۳۵ یا ۱۶۵ وات بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود نسخه‌ی استاندارد Red Magic 7S از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات روانه‌ی بازار شود. گفته می‌شود سایر مشخصات این مدل با نسخه‌ی پرو یکسان خواهد بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا