zoomit

سری گلکسی S22 سامسونگ احتمالا اوایل فوریه ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

شایعات ضدونقیض جدیدی درباره‌ی زمان رونمایی سری گلکسی اس ۲۲ در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. گزارش‌ اخیر بیان می‌کند که سامسونگ پیش‌خرید گلکسی اس ۲۲ را در هفته‌ی دوم فوریه (بهمن ۱۴۰۰) آغاز خواهد کرد؛ اما از طرفی دیگر، بنابر ادعای شایعه‌ای جداگانه، گلکسی اس ۲۲ در ژانویه عرضه خواهد شد. حال سؤال این است که کدام تاریخ درست خواهد بود؟ هنوز نمی‌توان خیلی مطمئن بود؛ اما زمان آن رسیده که با دلیل و جدید‌ترین اطلاعات زمان آن را پیش‌پینی کنیم.

‌به‌گزارش سم‌موبایل، آخرین شایعه توسط UniverseIce نشان می‌دهد که سری پرچم‌داران گلکسی اس احتمالا هفته‌ی آخر ژانویه معرفی خواهد شد که مطابق با گزارش‌های قبلی است.

احتمال معرفی سری گلکسی اس ۲۲ در ژانویه ۲۰۲۲ چه‌قدر است؟

در واقع تاریخ معرفی مذکور کاملا بعید است. درحال‌حاضر براساس اطلاعات جدیدی که ارائه شده، می‌توان مطمئن بود که سری گلکسی اس ۲۲ در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد و درعوض سامسونگ قصد دارد این سری را در اوایل فوریه ۲۰۲۲ رونمایی کند. البته همچنان احتمال تغییر تاریخ معرفی وجود خواهد داشت؛ به‌خصوص کمبود نیمه‌هادی‌ها و جو غیر قابل پیش بینی بازار همچنان گریبان‌گیر سازندگان است؛ اما باتوجه به اطلاعات جدید می‌توان گفت که سری گلکسی اس ۲۲ در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد.

طرفداران سری پرچم‌دار گلکسی اس برای پیش‌خرید آن باید مدتی بیشتری صبر کنند. معرفی سری مذکور در ماه فوریه فرصت بیشتری به سامسونگ خواهد داد تا گوشی‌ها تاشوی خود را در فصل تعطیلات با جدیت بیشتری روانه‌ی بازار کند. از طرفی دیگر نیز می‌تواند در اوایل سال ۲۰۲۲ راه را برای معرفی گلکسی S21 FE باز کند.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی این گزارش چیست؟ آیا در انتظار معرفی گلکسی اس ۲۲ هستید؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا