zoomit

سامسونگ استراتژی خود را برای حفظ سلطه‌ بر بازار گوشی‌های هوشمند ارائه داد

سامسونگ سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و این شرکت امروز تأیید کرد که درآمد و سود عالی را در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ کسب کرده است. به‌گزارش سم‌موبایل، درآمد و سود غول کره جنوبی نسبت به‌مدت مشابه سال ۲۰۲۰، به‌ترتیب ۱۰ درصد و ۲۶ درصد افزایش داشته است. درواقع این سود، دومین سود در تاریخ سامسونگ محسوب می‌شود.

بسیاری از سود‌ها توسط بخش نیمه‌های سامسونگ به‌دست آمد و از طرفی دیگر عملکرد تجارت تلفن همراه نیز قوی بوده است. سامسونگ اکنون قصد دارد برای تدوام شکست رقبا، استراتژی را در بازار گوشی‌های هوشمند ارائه دهد.

بخش موبایل سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۱ درآمد بیشتری نسبت به سه‌ماهه‌ی قبل داشته که یکی از دلایل آن را می‌توان تقاضای باوردنکردنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ عنوان کرد. دستگاه‌های میان‌رده‌ی سامسونگ همچنان عملکرد بسیار خوبی دارند.

این شرکت همچنین بر فروش بیشتر محصولات اکوسیستم دستگاه‌های خود تمرکز کرده است. سری گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ با استقبال خوبی از سوی مشتریان رو‌به‌رو شد. هر دو دستگاه پوشیدنی جدید در آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) عرضه شدند.

سامسونگ اکنون انتظار دارد که با شروع فصل تعطیلات، تقضا در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۱ افزایش پیدا کند؛ اما از طرفی ممکن است مشکلات عرضه ناشی از کمبود جهانی تراشه بر ارسال محموله‌ها تأثیر بگذارد. در نهایت غول کره جنوبی در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۱ به فروش دستگاه‌های پریمیوم خود ادامه خواهد داد. نسخه‌ی Bespoke Edition گلکسی زد فلیپ ۳ نیز با همین هدف عرضه شده است.

سامسونگ علاوه‌بر پیشبرد سری گلکسی اس خود، تمرکز خود را بر بازار گوشی‌های هوشمند ۵G مقرون‌به‌صرفه افزایش خواهد داد تا تقاضا افزایش پیدا کند. همچنین تلاش خواهد کرد تا دستگاه‌های پوشیدنی و تبلت بیشتری بفروشد.

برای سال ۲۰۲۲، سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های هوشمند تاشو را در جریان اصلی محصولاتش قرار دهد. افزون‌براین، قرار است شبکه‌ی ارتباطی ۵G را به گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر بیشتری برای دستیابی به عملکرد خوب ارائه کند.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی این گزارش چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا