zoomit

زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدیویی گلکسی A53 سامسونگ

زوم‌لب؛ کالبدشکافی ویدیویی گلکسی A53 سامسونگ

گلکسی A53 به‌لحاظ ابعادی و ساختاری هیچ تفاوتی با نسل گذشته ندارد؛ با همان گوشی ۶٫۵ اینچی و پلاستیکی با بدنه‌ی مات و فریم براق و همان وزن ۱۸۹ گرمی نسل قبل طرف هستیم. سخت‌افزار دوربین گلکسی A53 نیز‌ هیچ تفاوتی با نسل گذشته ندارد و از ترکیب چهار دوربین واید ۶۴ مگاپیکسل، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل، ماکرو و عمق‌سنج ۵ مگاپیکسل به‌عنوان دوربین چهارگانه‌ی پشتی استفاده می‌کند. در نمای جلویی خود نیز از ماژول ۳۲ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند. برای آشنایی با نحوه‌ی قرارگیری تک‌تک قطعات درون گوشی، راهی بهتر از کالبدشکافی نیست.

ما در این ویدیو قصد داریم تا نگاهی عمیق به نحوه قرارگیری و کارکرد قطعات داخلی گوشی بیندازیم. در این ویدئو، پس از کالبدشکافی و توضیح کارکرد تمامی قطعات، نکاتی نیز درباره بخش‌های آسیب‌پذیر دستگاه و چگونگی جلوگیری از به‌وجود‌آمدن آسیب‌های احتمالی بیان و در‌نهایت ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر درست و اصولی گوشی‌های هوشمند را معرفی خواهیم کرد. پیش از مشاهده‌ی ویدئو، از شما دعوت می‌کنیم تا با سابسکرایب‌کردن کانال یوتیوب و آپارات newslan، علاوه‌بر دریافت جدیدترین ویدئوها و بررسی‌های تخصصی، ما را در مسیر ارائه محتوایی حرفه‌ای‌تر و غنی‌تر همراهی کنید.

در ادامه با کالبدشکافی ویدیویی گلکسی A53 سامسونگ همراه newslan باشید:


لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب newslan، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا