zoomit

رِدمی احتمالا گوشی‌های سری K60 را با قابلیت شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی عرضه می‌کند

رِدمی احتمالا گوشی‌های سری K60 را با قابلیت شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی عرضه می‌کند

پس از عرضه‌ی گوشی‌ K50 Ultra رِدمی در آگوست، به نظر می‌رسد این شرکت بالاخره به تولید گوشی‌های سری K50 پایان داده و حالا برای توسعه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار نسل بعدی، یعنی سری K60 تلاش می‌کند.

تاکنون برخی از مشخصات و جزئیات مربوط به گوشی‌های سری K60 در فضای مجازی منتشر شده و حالا به گزارش Gizmochina، اطلاعاتی از قابلیت‌های شارژ سریع یکی از این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است که از وجود دو نوع شارژ برای آن خبر می‌دهد. براساس این اطلاعات یکی از گوشی‌های سری K60 رِدمی از فناوری شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با دو نوع شارژر سیمی ۶۷ واتی و ۱۲۰ واتی عرضه می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات احتمالی سری ردمی K60‌ منتشر شد؛ صفحه‌نمایش ۲K و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

این اولین بار نیست که تولیدکننده‌ای دو نوع شارژر سریع برای گوشی هوشمندی خود ارائه می‌دهد، اما قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، اولین بار است در گوشی‌های رِدمی عرضه‌ می‌شود. با توجه به اعداد گفته شده، می‌توان انتظار داشت مدلی که با شارژ سیمی ۶۷ واتی عرضه می‌شود برای جبران دوام باتری، از باتری بزرگ‌تری نسبت به مدل ۱۲۰ واتی بهره ببرد.

براساس اطلاعات منتشر شده‌ی قبلی گوشی‌های سری K60 رِدمی احتمالاً به تراشه‌های اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک و اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهند بود و گوشی پرچم‌دار این سری نیز با پنل صفحه‌نمایش ۲K عرضه خواهد شد. علاوه بر این، شایعات حاکی از این است که سنسور دوربین اصلی این گوشی‌ها ۵۰ مگاپیکسلی و همان نسخه‌ی تغییر یافته سنسور IMX766 سونی است. در گوشی‌های سری K60 رِدمی ممکن است با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش عرضه شوند و به تقلید از مدل‌های پرو آیفون‌های سری ۱۴ به قابلیتی مانند داینامیک آیلند مجهز باشند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا