zoomit

رودست متا به اتحادیه اروپا: کاربران برای حذف تبلیغات اینستاگرام، اشتراک ماهانه بخرند

رودست متا به اتحادیه اروپا: کاربران برای حذف تبلیغات اینستاگرام، اشتراک ماهانه بخرند

برخی منابع اعلام کرده‌اند متا قصد دارد طرح‌های اشتراکی جدیدی برای کاربران اینستاگرام معرفی کند تا با خرید آن‌ها بتوانند از شبکه‌ی اجتماعی مذکور بدون تبلیغات استفاده کنند.

چندین طرح قیمت‌گذاری برای سرویس اشتراکی اینستاگرام مطرح شده که امکان عملی شدن بسته‌ی ۱۰ یورویی (۱۰٫۵ دلاری) در هر ماه بیشتر است. برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند این سرویس اشتراکی طی ماه‌های آینده دردسترس قرار خواهد گرفت.

سرویس اشتراکی اینستاگرام درواقع تلاش متا برای پیروی از مقررات اتحادیه‌ی اروپا محسوب می‌شود؛ زیرا قوانین مذکور با محدودسازی توانایی این شرکت در شخصی‌سازی آگهی‌ها برای هر کاربر بدون کسب رضایت از او، تهدید بزرگی است و غول رسانه‌های اجتماعی نمی‌خواهد آسیبی به منبع درآمد اصلی‌اش وارد شود.

ارائه‌ی انتخاب بین طرح رایگان یا خرید اشتراک می‌تواند کاربران را به انتخاب گزینه‌ی اول ترغیب کند؛ در این شرایط متا می‌تواند تبلیغات مورد نظرش را با رضایت افراد به آن‌ها نمایش دهد و علاوه‌بر رعایت مقررات اتحادیه‌ی اروپا، جلوی وارد آمدن ضرر مالی را بگیرد.

طبق اعلام رویترز، هزینه‌ی اشتراک اینستاگرام برای حذف تبلیغات روی گوشی‌ هوشمند می‌تواند به حدود ۱۳ یورو در ماه برسد؛ زیرا متا کمیسیون‌های دریافتی از فروشگاه‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی را هم درنظر می‌گیرد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا