zoomit

رندرهای اپل واچ پرو، تغییرات ظاهری و واچ‌فیس‌های جدید آن را بار دیگر تأیید می‌کنند

رندرهای اپل واچ پرو، تغییرات ظاهری و واچ‌فیس‌های جدید آن را بار دیگر تأیید می‌کنند

شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل واچ پرو، به بزرگ‌ترین نمایشگر میان سایر مدل‌های این ساعت هوشمند مجهز خواهد شد. تصاویر فاش‌شده از قاب‌های غیررسمی این محصول نیز، این شایعه را تأیید کردند. اکنون طراح گرافیک، ایان زلبو، رندرهای زیبایی از اپل واچ پرو به‌اشتراک گذاشته و از چند واچ‌فیس بازطراحی‌شده در این تصاویر استفاده کرده است.

رندر اپل واچ پرو

زلبو رندرهای جدید اپل واچ پرو را براساس اطلاعاتی که مارک گورمن در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On خود به‌اشتراک گذشته، طراحی کرده است. ۹to5Mac می‌گوید این ساعت ازنظر فیزیکی بزرگ‌تر از سایر مدل‌های اپل واچ خواهد بود و ابعاد آن بالای ۴۷ میلی‌متر اعلام شده است. علاوه‌براین انتظار می‌رود این محصول به بزرگ‌ترین نمایشگری که اپل در سری اپل واچ از آن استفاده کرده، مجهز باشد. همچنین گفته شده که شیشه‌ی روی صفحه‌نمایش این دستگاه دربرابر ضربه، مقاومت بیشتری ارائه خواهد داد و درکنار آن از بدنه‌ی تیتانیومی بهره خواهد گرفت. از دیگر مشخصات احتمالی این ساعت هوشمند می‌توان به باتری بزرگ‌تر آن اشاره کرد.

با توجه به رندرهای اخیر اپل واچ پرو و همچنین رندرهای جدید زلبو، در دو طرف آن شاهد بریدگی‌هایی هستیم که یکی از آن‌ها احتمالاً برای بلندگو درنظر گرفته شده است و علاوه‌براین درطرف مقابل شاهد جایگاه دکمه‌ی Digital Crown و یک دکمه‌ی فیزیکی دیگر درکنار میکروفون خواهیم بود.

رندر اپل واچ پرو

نکته‌ی جالب درمورد رندرهای جدید اپل واچ پرو این است که Digital Crown جدید کمی بزرگ‌تر از قبل به‌نظر می‌رسد و دکمه‌ی جانبی این ساعت به‌نوعی از آن محافظت می‌کند.

چه انتظاری از اپل واچ پرو داریم؟

مارک گورمن از بلومبرگ در جدیدترین خبرنامه‌ی Power On خود گفت که علاوه‌بر تراشه‌ی S8، حسگر دمای بدن و قابلیت‌های مخصوص سلامت زنان، در اپل واچ پرو ارائه خواهد شد. این ساعت گران‌قیمت همچنین بدنه‌ای مقاوم‌تر خواهد داشت و درواقع برای ورزشکاران حرفه‌ای ازجمله دوندگان، دوچرخه‌سواران کوهستان، کوهنواردان و غیره طراحی شده است.

رندر اپل واچ پرو

مقاله‌ی مرتبط:

  • از نمایشگر بزرگ‌تر تا حسگر تشخیص دمای بدن؛ هرآنچه درباره اپل واچ پرو می‌دانیم
  • تصویری جدید از قاب اپل واچ پرو، ابعاد غول‌پیکر این ساعت را در مقایسه با نسل قبل نشان می‌دهد

شایعات حاکی از آن است نمایشگر اپل واچ پرو به‌میزان درخورتوجهی بزرگ‌تر از سایر ساعت‌های اپل خواهد بود. علاوه‌براین انتظار داریم این محصول با واچ‌فیس‌های جدید و بازطراحی‌شده برای نمایش آمار تناسب‌ اندام و ردیابی سلامت بیشتر، باتری بزرگ‌تر و حالت کم‌مصرف عرضه شود.

گورمن اعلام کرد اپل واچ پرو احتمالاً برای همه‌ی خریداران جذاب نخواهد بود، زیرا ابعاد خیلی بزرگی دارد. این روزنامه‌نگار همچنین اظهار داشت با توجه به ابعاد بزرگ‌تر این ساعت، شاید در نگاه اول این‌گونه به‌نظر برسد که بندهای قدیمی با آن سازگاری ندارند اما قاب آن به‌نحوی طراحی شده است که احتمالاً همچنان با بندهای کنونی مطابقت خواهد داشت.

رندر اپل واچ پرو

اپل واچ پرو می‌تواند برای افرادی که به ساعت‌های هوشمند بزرگ گارمین علاقه دارند، گزینه‌ای جذاب باشد. اپل از مدتی قبل درحال‌ کار روی این محصول است و انتظار می‌رود آن را با برچسب قیمت ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار روانه‌ی بازار کند. در مقام مقایسه، ساعت‌های رده‌بالای گارمین با قیمتی بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند. Amazefit نیز محصولات رده‌بالایی عرضه کرده که البته قیمت آن‌ها نسبت به قیمت احتمالی اپل واچ پرو و ساعت‌های پرچم‌دار گارمین، کمتر است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا