zoomit

ردمی K60 احتمالاً با قابلیتی مشابه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو معرفی می‌شود

ردمی K60 احتمالاً با قابلیتی مشابه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو معرفی می‌شود

اپل از طراحی جدیدی برای بریدگی دوربین سلفی و فیس آی‌دی مدل‌های پرو آیفون ۱۴ استفاده کرد. البته این بخش در بالای نمایشگر کاربردهای دیگری هم دارد و سازنده‌ی آیفون آن را داینامیک آیلند (Dynamic Island) نامیده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این ناحیه، با اپلیکیشن‌های مختلف تعامل داشته باشند یا اعلان‌های برنامه‌ها را در آن مشاهده کنند. اکنون به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان پوسته‌ی سفارشی MIUI شیائومی درحال‌ کار روی قابلیتی مشابه برای سری ردمی K60 هستند.

ردمی K50 با جزیره داینامیک آیلند

مقاله‌ی مرتبط:

  • قابلیت جزیره پویا آیفون ۱۴ احتمالاً به‌طور غیررسمی برای اندروید ارائه خواهد شد
  • ایده جالب یک توسعه‌دهنده برای ساخت بازی با استفاده از جزیره پویا آیفون ۱۴ پرو

به‌نوشته‌ی Gizmochina، رئیس شیائومی، لی ویبینگ در حساب ویبو خود سؤال کرد «آیا ما واقعاً به قابلیتی شبیه به جزیره‌ی هوشمند نیاز داریم؟»، و تعدادی از کاربران به آن رأی مثبت دادند. درهمین‌حال، توسعه‌دهندگان MIUI از مدتی قبل کار روی سیستمی مشابه داینامیک آیلند را آغاز کرده‌اند که احتمالاً امکان کنترل موسیقی، اعلان‌ها و موارد دیگر را ارائه خواهد داد.

به‌عبارت دیگر، می‌توان با اطمینان اعلام کرد که سایر توسعه‌دهنگان پوسته‌های سفارشی اندروید نیز می‌توانند کار روی قابلیت داینامیک آیلند را آغاز کنند. البته این گزارش هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است و بنابراین نمی‌توان با قاطعیت درمورد اضافه شدن قابلیت مذکور در ردمی K60 صحبت کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا