zoomit

حرکت در یک مسیر بی‌پایان، این بار با ویکو T50

حرکت در یک مسیر بی‌پایان، این بار با ویکو T50

هر عضو در هر گروه با تفاوت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد شناخته می‌شود. آلبوم محصولات ویکو را که ورق بزنیم، به یکی دیگر از اعضای خانواده محبوب این برند فرانسوی می‌رسیم. عضوی که چندی پس از مدل T3، وارد بازار ایران شده و با گذشت زمانی اندک از حضورش، مورد اقبال بسیاری قرار گرفته است. درباره گوشی هوشمند ویکو مدل T50 صحبت می‌کنیم. ویکوی فرانسوی که با مدل محبوبش، T3، به‌خوبی توانسته جایی در دل مخاطبان خود باز کند، حالا با یکی دیگر از مدل‌های خود، قوی‌تر از پیش پشت ویترین فروشگاه‌های موبایل خودنمایی می‌کند. مدل T50 برند ویکو با ویژگی‌های بهتر و کامل‌تر از نمونه قبلی، همچنان با مزیت قیمت مقرون‌به‌صرفه در میان گوشی‌های هم‌رده خود پیشتاز است. با بررسی ویژگی‌های فنی و ظاهری این محصول جدید می‌توان پیش‌بینی کرد که به‌زودی گوی سبقت را در محبوبیت و عملکرد از سایر رقبای خود خواهد ربود.

مشخصه‌های فنی و ظاهری گوشی ویکو T50

این گوشی که توسط شرکت عمران تل با موفقیت پا به ایران گذاشته است، با طول ۱۶۰.۷، عرض ۷۳.۳ و ضخامت ۸.۴ میلی‌متر و با وزنی در حدود ۱۷۹ گرم، در رنگ‌بندی‌های سیاه، سبز و صورتی توانسته از نظر ظاهری همتای گوشی‌های دیگر برندهای معروف عمل کند. به همین ترتیب این گوشی جدید توانسته میزان شناخت خود از سلیقه مخاطب را نشان دهد.

صفحه‌نمایش لمسی ۶.۶ اینچی تلفن همراه دارای وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل است که این اندازه برای نمایش تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت‌های مختلف، کاملاً استاندارد به نظر می‌رسد.

تلفن همراه ویکو T50 دارای دوربین اصلی سه‌گانه هوشمند با کیفیت‌های ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسل بوده که ضمن دارا بودن فلش خودکار امکان تصویربرداری به‌صورت پانوراما را نیز به کاربر خود می‌دهد؛ همچنین این مدل ویکو از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار بوده که با کیفیت بالای ثبت عکس و فیلم‌برداری برای علاقه‌مندانی که از دوربین سلفی استفاده می‌کنند، ارائه شده است.

عمران تل

برای کاربران تلفن‌های همراه، باتری گوشی همواره از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید به آن توجه می‌کنند، ویکو T50 با باتری لیتیومی ۴ هزار میلی‌آمپری، شک و تردیدی برای انتخاب کاربران باقی نمی‌گذارد! به‌خصوص که با سرعت شارژ ۴۰ وات بر ساعت امکان شارژ سریع را نیز فراهم آورده است.

سیستم‌عامل ویکو T50 اندروید ۱۱ بوده که برای بسیاری از کاربران آشنا است. این گوشی که با فناوری پردازنده ۱۲ نانومتر با حداکثر سرعت ۲ گیگاهرتز عرضه شده، از RAM 4 و ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

روی کارایی با اطمینان تمرکز کنید

اگر از کاربرانی هستید که به دلیل مشغله‌های کاری یا شخصی به بیش از دو سیمکارت نیاز دارید، این مدل نیز همانند مدل T3 مختص رویکرد شما خواهد بود. چراکه با پشتیبانی از ۲ سیمکارت به شما امکان برقراری ارتباط بیشتر و آزادانه‌تری را می‌دهد.

از نظر اتصال همه‌جانبه نیز، ویکو T50 خیال شما را از همه لحاظ راحت کرده است. پشتیبانی از WiFi، قابلیت هات‌اسپات موبایل، بلوتوث با شبکه‌های ارتباطی ۳G,2G و ۴G، پورت‌های USB تایپ C و شارژر USB نیز در کنار پشتیبانی از GPS از سایر ویژگی‌های این گوشی‌ به شمار می‌رود که با توجه به قیمت، عملکرد و امکانات قابل‌قبولی را از خود ارائه می‌دهد.

ویکو T50 با امکان حسگر اثر انگشت، امنیت را برای کاربر ایجاد کرده و سایر حس‌گرها مانند شتاب‌سنج، قطب‌نما و روشنایی را نیز دراختیار کاربر خود قرار داده است.

ساده‌ترین روش برای خرید موبایل ویکو T50 مانند سایر محصولات دیجیتالی، خرید حضوری ازطریق مراجعه به فروشگاه یا بررسی ازطریق مقایسه محصولات مشابه و مطالعه نظرها و تجربه‌های کاربران از خرید در سایت‌های فروش آنلاین مثل فیکوشاپ یا ویت‌موب است. که شرکت عمران‌تل علاوه‌بر ارائه گارانتی ۲۴ ماهه و ضمانت تعویض ۲ ماهه برای همه مدل‌های گوشی ویکو، آداپتور شارژر، کابل شارژ تایپ C، کاور محافظ و سوزن خارج کردن سیمکارت را در کنار دفترچه راهنمای استفاده از گوشی، به‌طور رایگان در بسته‌بندی محصولات خود قرار داده است. پس هنگام خرید گوشی، لوازم جانبی را بدون پرداخت هزینه اضافی از فروشنده دریافت کنید.

عمران تل

برند خوشنام فرانسوی ویکو با محصولات قابل‌قبول و متنوع در سطح بازار ایران، روزبه‌روز بیشتر خواهد درخشید و توجه طرفداران بسیاری را به خود معطوف خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا