zoomit

جزئیات حافظه ذخیره‌سازی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو فاش شد

جزئیات حافظه ذخیره‌سازی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو فاش شد

گوگل در ۶ اکتبر (۱۴ مهر ۱۴۰۱) میزبان رویدادی خواهد بود که در آن از سری پیکسل ۷ و مجموعه‌ی جدیدی از دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند Nest رونمایی خواهد کرد. اگرچه این شرکت جزئیات زیادی درمورد محصولات آینده‌ی خود فاش نکرده، اما تاکنون شایعات و خبرهای زیادی درمورد مشخصات دستگاه‌های آینده‌ی آن منتشر شده است. اخیراً اعلام شد که ساعت مورد انتظار پیکسل احتمالاً با قیمتی بالاتر از گلکسی واچ ۵ سامسونگ عرضه خواهد شد. اکنون افشاگر مورداعتماد خبرهای فناوری، رونالد کوانت گزارش داده که امکان دارد گوگل سری پیکسل ۷ را فقط در دو مدل با حافظه‌های ذخیره‌سازی متفاوت عرضه کند.

به گزارش XDA، گوگل تصمیم دارد پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را فقط در مدل ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار کند. اگرچه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو نیز در سال گذشته با همین پیکربندی عرضه شدند اما مدل ۲۵۶ گیگابایتی پیکسل ۶ به بازارهای اروپایی راه پیدا نکرد. خرده‌فروشانی که با برنامه‌های غول جستجوی اینترنت آشنایی دارند ادعا می‌کنند این شرکت همین روند را برای مدل‌های آینده‌ی گوشی‌های هوشمند خود انجام نخواهد داد و هردو نسخه‌ی آن را در بازار اورپا نیز عرضه می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اولین گوشی تاشو گوگل احتمالاً اواخر اسفند یا اوایل فروردین سال آینده معرفی خواهد شد
  • گوگل برخلاف انتظار احتمالاً پیکسل بوک را در سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد کرد

گفته می‌شود پیکسل ۷ پرو در بازار اروپا فقط با پیکربندی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست آیا این شرکت مدل ۵۱۲ گیگابایتی پرچم‌داران بعدی خود را روانه‌ی بازار خواهد کرد یا خیر و همچنین نمی‌دانیم عرضه‌ی مدل رده‌بالاتر این دستگاه فقط به مناطق خاصی محدود خواهد شد یا در همه‌ی بازارها دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. برای پاسخ به این سؤالات باید تا زمان برگزاری رویداد این شرکت منتظر بمانیم تا اطمینان حاصل شود آیا گزارش کوانت واقعیت دارد یا خیر.

اگرچه گزارش کوانت، جزئیات دیگری را درمورد گوشی‌های سری پیکسل ۷ گوگل فاش نمی‌کند، اما این شرکت قبلاً تأیید کرده که پرچم‌داران بعدی آن از نسل دوم تراشه‌ی اختصاصی تنسور موسوم به Tensor G2 بهره خواهند برد. علاوه‌براین، شرکت مستقر در مانتین‌ ویو، رنگ‌بندی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را نیز تأیید کرده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا