zoomit

توییتر ظاهراً در حال بررسی مجدد پیشنهاد ۴۳ میلیارد دلاری ایلان ماسک است

توییتر ظاهراً در حال بررسی مجدد پیشنهاد ۴۳ میلیارد دلاری ایلان ماسک است

به‌گزارش engadget، توییتر ظاهراً در حال استقبال از پیشنهاد ایلان ماسک است. طبق گزارش وال استریت ژورنال، پس از اینکه ماسک گفت که پشتوانه‌ی مالی برای انجام این معامله را دارد، شرکت در حال بررسی مجدد پیشنهاد خریدش است. زمانی‌که ماسک برای اولین‌بار آمادگی خود را برای خرید ۴۳ میلیارد دلاری این غول شبکه‌ی اجتماعی اعلام کرد، در آن زمان اشاره کرد که این «بهترین و آخرین پیشنهاد» او خواهد بود. پیش‌بینی می‌شد که توییتر این پیشنهاد را رد کند و حتی این شرکت تا آنجا پیش رفت که استراتژی موسوم به «قرص سمی» را برای جلوگیری از یک تلاش خصمانه‌ی تصاحب در پیش گرفت.

درهرحال به گفته ژورنال، توییتر اکنون «نگاهی تازه» به پیشنهاد ماسک انداخته و به‌احتمال زیاد در مذاکرات شرکت می‌کند. براساس گزارش این نشریه، قرار بود تا دو طرف روز یکشنبه برای بحث در مورد این پیشنهاد ملاقات کنند؛ اما تعداد انگشت‌شماری از موانع می‌تواند مذاکرات را پیچیده کند. برای مثال، مدیران شرکت می‌توانند بر موافقت ماسک با حمایت مالی در صورت شکست این معامله پافشاری کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • «قرص سمی» توییتر برای ایلان ماسک؛ آیا ماسک واقعاً می‌تواند توییتر را تصاحب کند؟

توییتر از اظهار نظر درباره‌ی این گزارش خودداری کرد. زمانی که ماسک برای اولین‌بار پیشنهاد خود را اعلام کرد، شرکت گفت که متعهد به «بررسی دقیق، جامع و ارزیابی» پیشنهاد است. به‌احتمال بسیار زیاد طی چند روز آینده آگاه خواهیم شد که توییتر چگونه برنامه‌ریزی می‌کند. طبق گزارش نشریه، شرکت مذکور با گزارش درآمد سه‌ماهه‌ی اول خود در روز پنجشنبه، وضعیت را بررسی خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا