zoomit

توکاگیفت، فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در تهران

این محصولات در یاد و خاطره افراد باقی‌ می‌ماند و فقط با یک بار هزینه، تبلیغ برند شما را به‌طور مداوم و برای دوره‌ای طولانی انجام می‌دهند. نتیجه مطالعات یکی از مؤسسه‌های تحقیقاتی نشان داده که حدود ۸۳ درصد از افراد شرکتی را با دریافت هدیه تبلیغاتی به‌یاد داشتند؛ اما فقط حدود ۷ درصد از افراد این آزمایش آگهی تلویزیونی پخش‌شده از همان شرکت را به‌یاد داشتند.

اکنون اکثر کمپانی‌های بزرگ و کوچک برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان قدیمی و حتی معرفی برند خود به مخاطبان جدید، از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. حالا دیگر پیداکردن فروشگاه هدایای تبلیغاتی معتبر و مطمئن که محصولات را با کیفیت و قیمتی عالی به مؤسسات عرضه کند، کاری دشوار محسوب می‌شود. به‌همین‌دلیل، می‌خواهیم شما را با توکاگیفت، فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در تهران، آشنا کنیم.

مهم‌ترین قانون در هنگام سفارش و خرید هدیه تبلیغاتی

با خرید هدیه تبلیغاتی مناسب، توجه مشتری را به شرکت جلب خواهید کرد و با جذب ایشان فروش و سود را افزایش خواهید داد. به‌همین‌دلیل، بیشتر کسب‌و‌کار‌ها و شرکت‌ها در رویداد‌ها و همایش‌های مختلف، هدایای تبلیغاتی توزیع می‌کنند. تفاوتی ندارد که چه مقدار برای هدیه تبلیغاتی هزینه کنید، این وسیله فقط باید برای مخاطب کاربرد داشته باشد و در جریان زندگی روزمره او به‌طور مداوم استفاده شود.

مهم‌ترین اصل در سفارش و خرید هدیه تبلیغاتی، توجه به میزان کاربرد آن است؛ در‌غیر‌این‌صورت، این کالا‌ها نیز بعد از دریافت مشتری، در گوشه‌ای از کمد می‌افتند و خاک می‌خورند. در چنین شرایطی تمام بودجه و هزینه‌ای که برای کمپین بازاریابی صرف کرده‌اید، هدر می‌رود. البته گاهی اوقات نامناسب‌بودن هدیه نه به‌دلیل کاربرد، بلکه برای کیفیت پایین است. خرید هدیه تبلیغاتی با متریالی ضعیف و بی‌کیفیت، تأثیری منفی از شرکت شما روی ذهن مخاطب می‌گذارد.

در اغلب موارد، سفارش و خرید هدیه تبلیغاتی نامناسب به مشاوره نادرست و پیشنهاد‌های گران و غیرکاربردی فروشگاه عرضه‌کننده هدایای تبلیغاتی برمی‌گردد. به‌همین‌دلیل، پیدا‌کردن بهترین و بزرگ‌ترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی تهران که خدماتی با‌کیفیت و عالی ارائه کند، برای شرکت‌ها به مشکلی جدی تبدیل شده است.

درباره توکاگیفت، فروشگاه هدایای تبلیغاتی برتر در تهران

با معرفی بهترین واردکننده هدایای تبلیغاتی تهران، مشتریان یا مدیران شرکت‌های مختلف که به هدایای تبلیغاتی خاص نیاز دارند، بدون هیچ مشکل و تجربه تلخی آن را می‌شناسند و محصولات مدنظر خود را به این فروشگاه برتر سفارش می‌دهند. یکی از معتبر‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی تهران شرکت مانا ارمغان نیکو است که با نام تجاری توکاگیفت شناخته می‎‌شود.

توکاگیفت، بزرگ‌ترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی تهران، فعالیت خود را به‌طور رسمی از سال ۱۳۹۷ در زمینه تولید انواع هدایای تبلیغاتی کلاسیک، لوکس، کاربردی و ارزان و… آغاز کرده است. با اینکه مدت زیادی از آغاز فعالیت شرکت توکاگیفت نمی‌گذرد، این مجموعه با ارائه خدماتی شایسته و حرفه‌ای به بزرگ‌ترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی تهران تبدیل شده است. این شرکت جایگاه خاصی در بین واردات و تولید هدایای تبلیغاتی دارد و انواع هدایای تبلیغاتی کاربردی، دیجیتالی و مدیریتی را با کیفیت و قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌کند.

فعالیت جدی و درست توکاگیفت در زمینه ارائه خدمات آنلاین و داشتن سایتی کاربرپسند، این مجموعه را از سایر عرضه‌کنندگان هدایای تبلیغاتی متمایز کرده است. با مراجعه به سایت توکاگیفت، تمامی اطلاعات محصولات و هدایای تبلیغاتی موجود در این مجموعه را مشاهده خواهید کرد.

سبد محصولی هدایای تبلیغاتی موجود در توکاگیفت، بسیار متنوع است و شما می‌توانید بسته به بودجه و سلیقه‌‌تان، هدایای تبلیغاتی جدید و خاصی را برای شرکت تهیه کنید. همچنین در بخش وبلاگ این مجموعه، مقالات زیادی درباره‌ی چگونگی جذب مشتری و انتخاب هدیه مناسب برای مشاغل گوناگون و افراد متفاوت وجود دارد.

توکا گیفت

فرایند ثبت سفارش در توکاگیفت؛ فروشگاه معتبر هدایای تبلیغاتی تهران

با گسترش استفاده از اینترنت و همه‌گیری بیماری کرونا و الزام رعایت فاصله اجتماعی، بسیاری از امور و خدمات رایج در جامعه به‌سمت آنلاین‌شدن پیش می‌رود. سفارش و خرید هدایای تبلیغاتی هم از این روند جدا نیست و بسیاری از مشتریان تمایل دارند خرید هدیه تبلیغاتی را آنلاین انجام دهند. باوجوداین، متأسفانه بسیاری از فروشگاه‌ها و واردکننده‌های هدیه تبلیغاتی سایت کاربرپسندی ندارند و برای مشتری تجربه ناخوشایندی از خرید اینترنتی ایجاد می‌کنند.

شما می‌توانید برای سفارش انواع هدایای تبلیغاتی لوکس از سِت مدیریتی گرفته تا خرید هدیه ارزانی مثل ساعت رومیزی تبلیغاتی، روی سایت توکاگیفت حساب کنید. شرکت مانا ارمغان نیکو (توکاگیفت) با سابقه‌ای درخشان و حرفه‌ای در زمینه فروش آنلاین هدایای تبلیغاتی، پروسه خرید را به خاطره‎‌ای خوش و جذاب تبدیل خواهد کرد. فرایند ثبت سفارش در توکاگیفت بزرگ‌ترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی تهران عبارت‌اند از:

  • بازدید از سایت توکاگیفت و مشاهده سبد متنوع محصولی و انتخاب محصول
  • تماس با مشاوران توکاگیفت برای دریافت راهنمایی و استعلام قیمت از‌طریق راه‌های ارتباطی
  • ارسال نمونه فیزیکی هدیه تبلیغاتی به شرکت سفارش‌دهنده برای مقایسه
  • انتخاب کالا و نهایی‌کردن سفارش از سوی توکاگیفت
  • ارسال پیش‌فاکتور به شرکت سفارش‌دهنده
  • تأیید پیش‌فاکتور و واریز ۵۰ درصد از مبلغ برای شروع کار
  • تحویل کالا و تسویه نهایی فاکتور

در‌کنار مزایایی چون ارسال نمونه فیزیکی هدیه و عدم تسویه نهایی تا زمان تحویل کالا، توکاگیفت به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی تهران برای محصولات و هدایای الکترونیکی خود ضمانت کیفیت و گارانتی ارائه می‌کند.

توکا گیفت

تجربه‌ای جذاب از خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی با توکاگیفت

تجربه ساده خرید اینترنتی، تحویل سریع، کیفیت بالای محصولات، گارانتی و قیمت مقرون‌به‌صرفه فقط برخی از مزایای سفارش هدیه تبلیغاتی به شرکت توکاگیفت هستند. حالا که می‌دانید توکاگیفت بزرگ‌ترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی تهران است، سفارش‌های خود را با خیالی آسوده و راحت به آن بسپارید. شما می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای روی خدمات توکاگیفت حساب کنید.

خدمات فروشگاه توکاگیفت به تهران محدود نیست و در هر نقطه از ایران که باشید، می‌توانید ازطریق سایت توکاگیفت سفارش خود را ثبت کنید. چنانچه برای سفارش هدیه تبلیغاتی به راهنمایی نیاز یا هرگونه سؤالی دارید، ازطریق شماره‌تلفن ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۸ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا